اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بازرگانی آذربایجان غربی خبر داد

انجام 50 هزار بازرسی از واحدهای صنفی آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: رئیس بازرگانی آذربایجان غربی گفت: 50 هزار بازرسی از آغاز سال جدید تا کنون از واحدهای صنفی آذربایجان غربی انجام شد.

انجام 50 هزار بازرسی از واحدهای صنفی آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، جعفرصادق اسکندری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این تعداد بازرسی در قالب اجرای طرح نظارتی نوروز و تنظیم بازار و با هدف ایجاد زمینه مناسب برای تامین مایحتاج عمومی، نظارت مستمر بر بازار عرضه و تقاضا و جلوگیری از تخلفات واحدهای صنفی انجام شده است.

وی با بیان اینکه از اول اسفند سال گذشته تا 15 فروردین امسال طرح نظارتی نوروز اجرا شد افزود: با اجرای این طرح 3 هزار و 200 پرونده تخلف به ارزش 66 میلیارد ریال تشکیل شد که این رقم در مقایسه با سال گذشته 60 درصد رشد را نشان می‌دهد.

اسکندری ادامه داد: مواد پروتئینی، پوشاک و کیف و کفش، میوه و مواد لبنی جزء کالاهای اولویت‌دار طرح نظارتی بودند که پوشاک و کیف و کفش با 720 پرونده بیشترین میزان تخلف را به خود اختصاص داده و مواد پروتئینی و خدمات عمومی در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

این مسئول اضافه کرد: غلات و حبوبات، میوه‌جات و حمل و نقل بین شهری بیشترین ارزش ریالی پرونده‌های تخلف را در این طرح دارند.

وی از توزیع حدود 1000 تن گوشت منجمد در ایام نوروز در استان خبر داد و بیان کرد: در ایام نوروز 870 تن مرغ منجمد و 127 تن گوشت قرمز در استان در راستای تنظیم بازار توزیع شد.

رئیس سازمان بازرگانی آذربایجان غربی در ادامه از توزیع 2 هزار و 600 تن میوه در استان خبر داد و تصریح کرد: 2 هزار و 200 تن پرتقال و 400 تن سیب درختی به قیمت تعاونی از طریق واحدهای صنفی و مراکز ویژه عرضه میوه در استان توزیع شد.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول