اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سوم خردادماه 91

شهرکرد میزبان همایش ملی انتقال آب بین حوضه‌ای می‌شود

خبرگزاری فارس: همایش ملی انتقال آب بین حوضه‌ای، چالش‌ها و فرصت‌ها همزمان با سوم خردادماه سال 91 در شهرکرد برگزار می‌شود.

شهرکرد میزبان همایش ملی انتقال آب بین حوضه‌ای می‌شود

رحیم‌علی محمدی دبیر همایش ملی انتقال آب بین حوزه‌ای در چهارمحال و بختیاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: بررسی و ارائه راهکارهای مناسب به منظور حل چالش‌های انتقال آب بین حوضه‌ای و تبدیل چالش‌ها به فرصت‌ها، استفاده بهینه و پایدار از فرصت‌ها، بررسی مسائل حقوقی حوضه‌های مبدأ و مقصد با تأکید بر مسائل زیست محیطی و توسعه پایدار و عدالت اجتماعی از اهداف اصلی برگزاری این همایش محسوب می‌شود.

وی افزود: همایش ملی انتقال آب بین حوضه‌ای، چالش‌ها و فرصت‌ها توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد با همکاری و حمایت سازمان جهاد کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری، سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان، مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی، دانشگاه شهرکرد، مرکز تحقیقات منابع آب و استانداری استان در شهرکرد برگزار می‎شود.

محمدی تاریخ برگزاری این همایش را در سوم خرداد سال 91 عنوان کرد و گفت: برهمین اساس از تمامی پژوهشگران، کارشناسان، دانشجویان، کاربران و فن‌آوران فرهیخته کشور دعوت به ‌عمل می‌آید تا مقالات خود را به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد با اشاره به محورهای این همایش، افزود: ابعاد فنی و اجرایی، چالش‌های زیست محیطی، تبعات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، اثرات آبخیزداری و حفاظت خاک بر انتقال آب بین حوضه‌ای، تغییر اقلیم، کمبود منابع آب و اثرات آن بر انتقال آب بین حوضه‌ای از جمله محورهای این همایش محسوب می‌‎شود.

وی ادامه داد: جایگاه انتقال آب بین حوضه‌ای بر منافع ملی با رویکرد توسعه پایدار، مدیریت یکپارچه منابع آب و طرح‌های انتقال آب بین حوضه‌ای و ابعاد حقوقی، سیاسی و امنیتی از دیگر محورهای این همایش است.

محمدی آخرین فرصت دریافت مقالات را تا تاریخ 20 فروردین ماه جاری اعلام کرد و گفت: مقالات ارسالی باید حداکثر در هشت صفحه A4 تهیه و تنظیم شود، چارچوب کلی مقاله شامل عنوان مقاله، نام نویسندگان، چکیده فارسی، واژه‌های کلیدی، مقدمه، مواد و روش‌ها، بحث، نتیجه‌گیری و فهرست منابع باشد.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول