اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر اردبیل:

شورای اردبیل 190 میلیون تومان هزینه کرده است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر اردبیل گفت: شورای شهر اردبیل در سال گذشته 190 میلیون تومان هزینه کرده است.

شورای اردبیل 190 میلیون تومان هزینه کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام  محمدرضا سرداری در دویست و هجدهمین جلسه رسمی شورای شهر اردبیل که پیش از ظهر امروز با حضور اعضا و شهردار اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: مجموع هزینه‌های شورا در یک سال گذشته 190 میلیون تومان بوده است که در نهایت صرفه‌جویی و دقت در بیت‌المال هزینه ما حتی کمتر از هزینه یک شرکت و اداره معمولی بوده و در بودجه امسال نیز این رقم را به 220 میلیون تومان افزایش دادیم.

وی با ارائه گزارشی از عملکرد یک ساله شورای شهر اردبیل در سال 90 خاطرنشان کرد: مهم‌ترین فعالیت شورا مربوط به تشکیل جلسات کمیسیون‌ها و رسمی هفتگی بوده به طوری که ما در 9 کمیسیون نظیر کمیسیون مالی و حقوقی 67 جلسه، کمیسیون فرهنگی و اجتماعی 41 جلسه، کمیسیون خدمات شهری و ترافیک 33 جلسه، کمیسیون پیگیری مصوبات 42 جلسه، کمیسیون طرح‌ریزی شهری 30 جلسه، کمیسیون مشارکت و سرمایه‌گذاری هشت جلسه، کمیسیون بانوان هشت جلسه، کمیسیون ایثارگران یک جلسه و کمیسیون تشکیلات و چارت سازمانی دو جلسه برگزار کردیم.

رئیس شورای شهر اردبیل تعداد جلسات کمیسیون‌ها را 222 مورد اعلام کرد و گفت: به طور متوسط هر ماه 19 جلسه کمیسیون برگزار شده و اعضا نیز حضوری فعال در آنها داشته‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سرداری تعداد جلسات رسمی سال گذشته را 47 جلسه با 554 مورد مصوبه برشمرد و افزود: در این جلسات نامه‌های مختلف مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفته به طوری که ما در هر ماه به صورت میانگین چهار جلسه و 12 نامه را مورد رسیدگی قراردادیم.

وی با اشاره به اینکه مجموع جلسات رسمی و کمیسیون شورای سوم اردبیل در سال گذشته 268 مورد بوده است، یادآور شد: به طور متوسط هر ماه 23 جلسه رسمی و کمیسیون در شورای شهر اردبیل برگزار شده است.

رئیس شورای شهر اردبیل همچنین با یادآوری فعالیت دیگر اعضای شورا را در رسیدگی به نامه‌های ارباب رجوع بیان داشت: تعداد نامه‌های وارده به دفاتر اعضای شورای 4 هزار و 19 مورد و صادره نیز 3 هزار و 28 مورد بوده که در مجموع 7 هزار و 47 نامه وارده و صادره داشتیم که به طور میانگین هر ماه 587 نامه وارده و صادره عملکرد شورای شهر در سال گذشته است.

سرداری ادامه داد: با احتساب تعطیلات رسمی و ایام جمعه که ماهانه 24 روز کاری مفید است هر روز 34 نامه وارده و صادره عملکرد شورای شهر اردبیل است که در مقایسه با سال گذشته رقم قابل قبولی است.

این مسئول با اعلام اینکه تمام این فعالیت‌‌ها نشان از عزم اعضای شورای شهر اردبیل در رسیدگی به مشکلات ارباب رجوع دارد، افزود: ما خدمت به مردم را بزرگ‌ترین سرمایه خود می‌دانیم و معتقدیم خدمت‌رسانی به این مردم افتخار ماندگار و جهادی مقدس است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس شورای شهر اردبیل در خصوص عملکرد بودجه‌ای شورا نیز گفت: شورای شهر در قالب پنج ردیف بودجه‌ای اعتبارات هزینه‌ای دارد که ردیف سه مربوط به ماموریت و هزینه سفرها و ارتباطات است که کل هزینه شورای شهر اردبیل در سال گذشته در این ردیف 15 میلیون تومان بوده است.

سرداری تصریح کرد: تاکنون 10 میلیون و 700 هزار تومان از این مبلغ با اسناد قطعی معلوم و مشخص شده و مابقی نیز تا آخر اردیبهشت ماه از طریق اسناد پرداخت می‌شود.

وی هزینه خدمات اداری، تعمیرات ساختمانی و وسایط نقلیه را نیز 150 میلیون تومان اعلام کرد و یادآور شد: از ردیف هزینه‌ای مربوط به سوخت، آب، برق، گاز، تلفن و هزینه ساختمان 3 میلیون و 500 هزار تومان بر‌آورد هزینه داشتیم.

رئیس شورای شهر اردبیل ابراز داشت: شورای شهر اردبیل در سال گذشته از ردیف خرید لوازم یدکی و اداری و مواد مصرفی 16 میلیون و 500 هزار تومان اعتبار هزینه‌ای داشته و از ردیف خرید مواد مصرف‌نشدنی شامل کتاب و سایر موارد نیز یک میلیون و 200 هزار تومان شورای شهر اردبیل هزینه کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در پایان این جلسه و به هنگام رسیدگی به بند بودجه سال 91 بودجه هزینه‌ای شورای شهر اردبیل تعدادی از اعضا عذر خبرنگاران را خواسته و جلسه را محرمانه و در پشت درهای بسته ادامه دادند در حالی که حضور خبرنگاران می‌توانست بیانگر بسیاری از حقایق و روشنگری‌ها باشد و به جامعه نیز از اعتبار هزینه‌ای شورا و صحت و درستی آن اطلاع‌رسانی کند.

انتهای پیام/صا10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول