اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد قزوین خبر داد

برگزاری نخستین اکسپوی آثار خوشنویسی کشور در قزوین

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: تابلوهای خوشنویسی راه یافته به بخش نمایشگاهی دومین دوسالانه بین‌المللی خوشنویسی ایران در نخستین بازار فروش آثار هنری خوشنویسی کشور (اکسپو) سال 91 در قزوین عرضه می‌شوند.

برگزاری نخستین اکسپوی آثار خوشنویسی کشور در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین محمدحسین شفیعی‌ها با اعلام این خبر گفت: بر اساس مصوبه شورای سیاستگذاری دوسالانه بین‌المللی خوشنویسی ایران آثار راه یافته به بخش نمایشگاهی دومین دوسالانه بین‌المللی خوشنویسی ایران همزمان با برگزاری این دوسالانه به مدت 10 روز در شهر قزوین و سپس در تهران توسط انجمن خوشنویسان ایران و با مجوز اداره‌کل امور هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در قالب بازار حراج آثار هنری خوشنویسی کشور (اکسپو) به فروش گذاشته می‌شوند.

دبیر دومین دوسالانه بین‌المللی خوشنویسی ایران در ادامه افزود: با توجه به شرایط ارائه شده در بخش نمایشگاهی این دوسالانه هر هنرمند مجاز به ارسال سه اثر در یک نوع خط بوده و همه آثار می‌بایست با احتساب حاشیه در اندازه‌های (50×70 و 35×50 و 70×100) بدون قاب ارسال شوند و در بخش نقاشی خط آثار نیاز به حاشیه ندارد.

گفتنی است آثار ارسالی در نهایت با نظر و انتخاب هیئت داوران به نمایشگاه راه پیدا کرده و شرکت‌کنندگان قیمت پیشنهادی آثار خوشنویسی خود را نیز در هنگام ارسال اعلام می‌کنند.

انتهای پیام/س30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول