اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ویژه دانش‌آموزان استان قم

مسابقه بزرگ خوشنویسی نسیم مهر برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: چهارمین مسابقه بزرگ خوشنویسی نسیم مهر ویژه دانش‌آموزان استان قم توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برگزار می‌شود.

مسابقه بزرگ خوشنویسی نسیم مهر برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با اعلام این خبر گفت: این مسابقه با همکاری اداره کل آموزش و پرورش و انجمن خوشنویسان استان قم، با موضوع مهدویت برگزار می‌شود.

سید رسول موسوی‌نژادیان در ادامه اظهار داشت: علاقمندان به شرکت در این مسابقه آثار خود را از طریق واحدهای آموزشی به کارشناس فرهنگی هنری ادارات آموزش و پرورش و همچنین انجمن خوشنویسان قم واقع در خیابان دورشهر، کوچه 27 تحویل دهند.

وی به جوایز مسابقه اشاره کرد و گفت: به برگزیدگان این مسابقه در دوره‌های ابتدایی، راهنمایی و متوسطه جوایز نقدی و لوح یابود اهدا می‌شود.

بر اساس این گزارش ستاد اقامه نماز اداره کل ارشاد قم نیز به منظور ترویج فرهنگ کتابخوانی و آشنایی بیشتر با جلوه‌های زیبای فریضه انسان ساز نماز، مسابقه کتابخوانی از کتاب «نماز در نهج‌البلاغه» را برگزار کرد.

این مسابقه ویژه کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قم، مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر، مجتمع فرهنگی هنری شهید کلهری و خانواده‌های ایشان، به صورت غیر حضوری برگزار شد.

انتهای پیام/و۳۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول