اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

20 اسفند برگزار می‌شود

جشنواره خوشنویسی استان همدان در اسدآباد

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسدآباد گفت: جشنواره خوشنویسی استان همدان بیستم اسفندماه در اسدآباد برگزار می‌شود.

جشنواره خوشنویسی استان همدان در اسدآباد

رضا قاسمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اسدآباد با بیان اینکه فراخوان جشنواره خوشنویسی استان همدان از سه ماه قبل به تمام شهرستان‌های استان و مراکز فرهنگی و هنری ارسال شده است، افزود: در طی این سه ماه بیش از 300 اثر خوشنویسی از هنرمندان استان به دبیرخانه جشنواره در اسدآباد ارسال شده است.

وی با اشاره به اینکه آثار خوشنویسی در سه بخش نستعلیق، شکسته نستعلیق و ثلث مورد داوری قرار گرفته است، ابراز داشت: از تعداد 300 اثر ارسال شده تعداد 167 اثر از آثار خوشنویسان برتر در جشنواره پذیرفته شده‌اند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسدآباد با بیان اینکه کارگاه جشنواره خوشنویسی در 20 اسفندماه امسال از ساعت 8:30 تا 12:30 ظهر با حضور هیئت داوران و هنرمندان برگزار می‌شود، تصریح کرد: آثار تولید شده با حضور هنرمندان و هیئت داوران مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت که به نفرات برگزیده هر رشته جوایز ویژه تعلق می‌گیرد.

وی برگزاری نمایشگاه آثار را در دو بخش بالای 40 سال خواند و افزود: تعداد کل آثار رسیده به جشنواره 275 اثر بوده که از این تعداد 52 اثر بالای 40 سال و 115 اثر مربوط به هنرمندان زیر 40 سال است.

انتهای پیام/خ۲۰/چ3000

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول