اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین مدیرعامل شرکت مخابرات استان قم خبر داد

ارسال 65 میلیون پیامک نوروزی در استان قم

خبرگزاری فارس: جانشین مدیرعامل شرکت مخابرات استان قم گفت: از 29 اسفند 90 تا پنجم فروردین ماه سال جاری بیش از 65 میلیون پیامک نوروزی در استان قم ارسال شده است.

ارسال 65 میلیون پیامک نوروزی در استان قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد تسهیلات زائرین استان قم سید اسدالله دهناد با اشاره به برنامه‌های شرکت مخابرات استان قم در مورد خدمت‌رسانی به مسافران و زائران استان قم اظهار داشت: در استان قم بیش از 840 هزار مشترک همراه اول وجود دارد و شرکت مخابرات نیز تمام تلاش خود را در راستای ارائه خدمات به این مشترکان به کار گرفته است.

وی با بیان اینکه مخابرات استان قم تمام تلاش خود را در ارسال صحیح و مناسب پیامک‌های نوروزی در روزهای 29 اسفند سال 90 و اول فروردین ماه سال جاری انجام داده است اعلام کرد: در استان قم و در این بازه زمانی 35 میلیون و 41 هزار و 532 پیامک نوروزی توسط مشترکان همراه اول ارسال شده است.

عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات استان قم با اشاره به محاسبه مشترکان همراه اول قم و مسافران مستقر در استان در شمارش پیامک‌های ارسالی افزود: مشترکان همراه اول در استان قم، از دوم فروردین تا پنجم همین ماه 30 میلیون و 741 هزار و 70 پیامک نوروزی ارسال کرده‌اند که این میزان شامل مشترکان استان قم و نیز مسافرانی که در این بازه زمانی در استان قم حضور داشتند می‌شود.

وی در پایان با بیان اینکه در ایام تعطیلات نوروزی بیش از 65 میلیون پیامک توسط مشترکان همراه اول در قم ارسال شده است اظهار کرد: این میزان پیامک ارسالی در مقایسه با سال‌های گذشته رشد چشمگیری داشته است.

انتهای پیام/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول