اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قم در نوروز 91/

ارجمندی: جاذبه‌های تاریخی قم به گردشگران معرفی شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قم گفت: یکی از اقدامات خوب ستاد تسهیلات در سال جاری، معرفی اماکن غیر زیارتی به گردشگرانی بود که وارد استان قم شده بودند.

ارجمندی: جاذبه‌های تاریخی قم به گردشگران معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد تسهیلات زائرین استان قم علیرضا ارجمندی اظهار کرد: همه مسئولین قم آماده خدمت‌رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی در روزهای باقی مانده از تعطیلات سال نو هستند.

وی افزود: بازرسان سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در بررسی‌های خود از امکانات فراهم شده در قم، فعالیت‌های صورت گرفته را تحسین کرده و انسجام میان دستگاه‌های مختلف قم را مورد تقدیر قرار داده‌اند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قم با بیان اینکه ورود میلیونی مسافر به قم اعجاب سایت‌های خبری را برانگیخت گفت: برخی از سایت‌ها اعلام این آمار را دور از واقعیت دانستند اما مدیران استان قم سریعا مسئولین آنها را توجیه کرده و آن سایت‌ها نیز خبر مذکور را از روی صفحه خود برداشتند.

وی با اعلام اینکه امسال شاهد ارتقای خدمات رفاهی و اسکان به مسافران نسبت به سال‌های گذشته بوده‌ایم ابراز کرد: گزارش مثبت بازرسان مختلف از اقدامات ستاد تسهیلات زائرین استان قم نشان‌دهنده عملکرد خوب این ستاد در سال جاری است.

ارجمندی ادامه داد: یکی از اقدامات خوب ستاد تسهیلات در سال جاری، معرفی اماکن غیر زیارتی به گردشگرانی بود که وارد استان قم شده بودند زیرا این مسئله موجب معرفی جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی قم به مردم سایر مناطق کشور می‌شود.

رئیس کمیته نظارت بر اماکن اقامتی، تفریحی و خدماتی ستاد تسهیلات زائرین استان قم خاطر نشان کرد: سایت موزه قلی درویش آماده بازدید گردشگران شده و علاوه بر آن خانه‌های تاریخی قم نظیر خانه زند و موزه مردم‌شناسی نیز تاکنون پذیرای علاقمندان زیادی بوده‌اند.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول