اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول تعاون اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر خبر داد

اسکان 395 هزار مهمان فرهنگی در مدارس استان بوشهر

خبرگزاری فارس: مسئول تعاون اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر از اسکان 395 هزار مهمان فرهنگی در مدارس استان بوشهر خبر داد.

اسکان 395 هزار مهمان فرهنگی در مدارس استان بوشهر

عبدالحسین برزگری امروز در بازدید از ستاد اسکان آموزش و پرورش کنگان گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندر کنگان اظهار کرد: آموزش و پرورش استان بوشهر از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون به شکل شبانه‌روزی در امر خدمات‌رسانی به مهمانان نوروزی فعال بوده و بیشترین خدمات توسط این نهاد ارائه شده است.

وی افزود: اماکن اقامتی آموزش و پرورش به امکانات و تجهیزات مورد نیاز مجهز هستند و تلویزیون، یخچال، پتو، فرش و سایر امکانات بهداشتی و تجهیزات رفاهی در مدارس محل اسکان استقرار دارند.

مسئول تعاون اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر از اسکان 395 هزار مهمان فرهنگی در مدارس استان بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: از ابتدای تعطیلات نوروزی تا پایان 11 فروردین ماه بیش از 395 هزار و 556 نفر در اماکن اقامتی آموزش و پرورش استان بوشهر اسکان یافته‌اند.

برزگری تصریح کرد: این تعداد میهمان فرهنگی در قالب 50 هزار و 365 خانوار در ستادهای اسکان استان بوشهر پذیرش شدند.

وی اضافه کرد: برنامه‌های متنوعی برای مهمانان فرهنگی تدارک دیده شده که در فواصل زمانی اجرایی می‌شوند و تلاش کرده‌ایم محیطی مناسب و در خور شأن فرهنگیان و مهمانان نوروزی سراسر کشور فراهم کنیم.

این مسئول بیان کرد: تکریم مهمانان نوروزی مهم‌ترین اولویت ستاد بوده و در این راستا تمام توان کارکنان و مسئولان به کار بسته شده است.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول