اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی اعلام کرد

رشد 38 درصدی ورود مسافران نوروزی به استان‌های کشور

خبرگزاری فارس: معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور از رشد 38,6 درصدی ورود مسافران نوروزی به استان‌های کشور خبر داد.

رشد 38 درصدی ورود مسافران نوروزی به استان‌های کشور

منوچهر جهانیان امروز در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرگزاری فارس در خرم‌آباد با اشاره به اینکه از ابتدای سال قصد اعلام آمار نداشته‌ایم و استان‌ها را درگیر کار کرده‌ایم و به دنبال ایجاد فضای رقابتی کار برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران بوده‌ایم، گفت: در همین مدت استفاده از خودروهای شخصی 29 درصد، حمل و نقل عمومی‌ 12,7 درصد، حمل و نقل ریلی 23,7 درصد، حمل و نقل هوایی 83,9 درصد، حمل و نقل دریایی 1285 درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به اینکه در بحث اسکان مسافران نوروزی و اقامت آنها در کشور از رشد 24 درصد برخوردار بوده است، افزود: استفاده از امکانات اقامتی هتل‌ها 29 درصد، مهمانپذیرها 36 درصد، هتل آپارتمان‌ها 18,4درصد، منازل استیجاری 49 درصد و کمپ‌های موقت 115 رشد داشته است، اما استفاده از مدارس هشت درصد کاهش یافته است.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور هم‌چنین میزان افزایش بازدید از جاذبه‌های گردشگری را 51 درصد عنوان کرد و گفت: در جهت تشویق مردم برای سفر، نمایندگی سفر کارت را در تمام استان‌ها مستقر کرده‌ایم، تا هر گونه مشکل احتمالی از جمله عدم پذیرش آن را در هزار و 500 مجموعه طرف قرارداد بررسی نماید که خوش‌بختانه تا دیروز به جز چندین مورد در استان فارس هیچ گونه مشکلی در این بابت پیش نیامده است و مسافران می‌توانند از تخفیف 20 تا 60 درصدی آن استفاده کنند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول