اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با وجود بارش برف و باران

همه راه‌های اصلی و فرعی زنجان باز است

خبرگزاری فارس: با وجود بارش برف و باران همه راه‌های اصلی و فرعی در استان زنجان باز است.

همه راه‌های اصلی و فرعی زنجان باز است

کارشناس روابط عمومی اداره کل راه و شهر سازی استان زنجان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: هم‌اکنون برف و باران در برخی از محورهای استان زنجان در حال بارش است.

احمد خلیلی با اشاره به اینکه در محور زنجان- قزوین و زنجان- تبریز باران می‌بارد اضافه کرد: در حال حاضر در این محورها مشکلی از نظر تردد وجود ندارد.

وی همچنین تصریح کرد: در محور زنجان- قزوین از سمت زنجان تا حدی بارش برف وجود دارد.

کارشناس روابط عمومی اداره کل راه و شهر سازی استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه در محور زنجان- دندی و زنجان- طارم نیز بارش برف و باران وجود ندارد افزود: به علت دمای هوای مناسب که در استان زنجان حاکم است، مشکلی از نظر تردد در این محورها وجود ندارد.

وی همچنین با اشاره به بازگشایی محور دندی- تخت سلیمان در روز گذشته افزود: راه‌های روستایی مسدود نیز روز گذشته بازگشایی شدند.

خلیلی در ادامه با اشاره به وضعیت گردنه‌های استان اضافه کرد: در حال حاضر مشکلی از نظر تردد در گردنه‌های استان زنجان وجود ندارد.

وی همچنین با توصیه به رانندگان در زمینه رانندگی با سرعت مطمئنه افزود: شهروندان زنجانی در صورت نیاز برای اطلاع از وضعیت راه‌های روستایی می‌توانند با شماره تلفن‌های 7272027 و 7272018 تماس بگیرند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول