اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل بارش برف صورت گرفت

کندی تردد در راه‌های اصلی و مسدود شدن برخی مسیرهای کردستان

خبرگزاری فارس: بارش برف و کولاک شدید در 24 ساعت گذشته موجب کندی تردد خودروها در راه‌های اصلی و مسدود شدن بعضی از مسیرهای روستایی استان کردستان شده است.

کندی تردد در راه‌های اصلی و مسدود شدن برخی مسیرهای کردستان

فرمانده پلیس راه‌های استان کردستان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: در حال حاضر تردد در گردنه‌های برفگیر این استان شامل محور سقز به دیواندره به ویژه گردنه زرینه،گردنه بهارستان در محور دیواندره ـ سنندج،گردنه صلوات‌آ‌باد در محور سنندج به همدان، گردنه مروارید در محور کامیاران ـ سنندج و گردنه خروسه در محور سنندج ـ مریوان به علت برف‌روبی با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است

رمضان نادری افزود: محورهای اصلی حسین‌آباد ـ دهگلان و سقز مریوان نیز به علت کولاک شدید و سقوط بهمن مسدود است.

وی بیان داشت: در حال حاضر تردد در همه گردنه‌های استان شامل کانی نیمه‌روژه در محور بیجار ـ تکاب، صلوات‌آباد ـ سنندج، تیتور، خروسه و نیاباد مریوان و ته‌ته در اورامانات سروآباد با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

فرمانده پلیس راه‌های استان کردستان در ادامه از رانندگان وسایط نقلیه استان که قصد تردد در جاده‌های استان را دارند، خواست وسایل خود را به تجهیزات زمستانی شامل زنجیر چرخ و وسایل گرمازا مجهز کنند و با رعایت سرعت مطمئنه از عجله و شتاب بی‌مورد خودداری و در صورت امکان از مسافرت‌های غیرضروری خودداری کنند.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول