اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله بهشتی:

تولیدکنندگان به کیفیت کالا توجه کنند

خبرگزاری فارس: عضو مجلس خبرگان رهبری ضمن دعوت مردم و مسئولان به حمایت از تولید داخلی گفت: تولیدکنندگان باید به کیفیت کالای تولیدی خود بیشتر توجه کنند.

تولیدکنندگان به کیفیت کالا توجه کنند

آیت‌الله احمد بهشتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به نامگذاری امسال به نام «تولید ملی؛ حمایت از سرمایه و کار ایرانی» اظهار داشت: نامگذاری امسال بسیار به‌جا و به موقع بود چون مملکت ما الان نیاز شدید به توجه به تولید ملی و حمایت از سرمایه‌های خود دارد.

وی افزود: اگر تولید ملی مورد توجه اکید مجلس و دولت قرار گیرد در این شرایط تهدید و تحریم می‌توانیم روی پای خود بایستیم و جز در مواقع ضرورت، هیچ وابستگی به خارج نداشته باشیم.

رئیس دانشگاه قم تصریح کرد: وقتی می‌توانیم کشاورزی و صنعت داشته باشیم چرا باید وابسته به خارج بوده و کالاهای به درد نخور آنها را وارد کنیم و سرمایه‌های مملکت را به جیب بیگانگان بریزیم در حالی که این سرمایه‌ها می‌تواند در مملکت به کار بیفتد و وسیله رشد صنعت و کشاورزی و ... شود.

وی با اشاره به موضع شهید مدرس در خصوص لایحه دولت وقت در ورود مشروبات الکلی به کشور با حداقل مالیات گفت: در زمان رضاخان دولت لایحه ورود مشروبات الکلی را به مجلس می‌دهد و شهید مدرس با آن مخالفت می‌کند و می‌گوید نباید پول‌ها برای چنین اشیایی بیرون برود بلکه باید صرف اشتغال شود.

بهشتی ابراز داشت: فرمایش مقام معظم رهبری فرمایش حکیمانه‌ای است و امید است هم مجلس و هم دولت به این رهنمود توجه کرده و در راستای کاهش وابستگی‌ها حرکت کنند.

وی با اشاره به نقش مردم در تحقق شعار امسال گفت: باید به مردم سمت و سو داده شود تا از تولیدات داخلی استفاده کنند و به سمت اجناس خارجی نروند.

عضو مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: در کنار این، تولیدکنندگان هم باید به کیفیت کالای تولیدی توجه کنند و تنها کمیت را مدنظر قرار ندهند تا مردم با مقایسه کالای داخل با مشابه خارجی آن به خرید آن ترغیب شوند.

وی در پایان تاکید کرد: هم دولت، هم مجلس و هم تولیدکنندگان و هم مردم باید از تولید داخل حمایت کرده و مادامی که کالای داخلی در دسترس است کالای خارجی را تحریم کنند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول