اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس امور مساجد اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان:

طرح بهار آسمانی در 40 مسجد لرستان اجرا شد

خبرگزاری فارس: کارشناس امور مساجد اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان از برگزاری طرح فرهنگی مذهبی بهار آسمانی در مساجد استان خبر داد.

طرح بهار آسمانی در 40 مسجد لرستان اجرا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان، حجت‌الاسلام سیدمهدی حسینی روز چهارشنبه هدف از برگزاری این طرح را ارتباط بیش از پیش نمازگزاران با مساجد و تنوع در برنامه‌های فرهنگی مساجد عنوان کرد.

وی محوریت بخشیدن به مساجد در اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و مذهبی را از دیگر اهداف برگزاری این طرح عنوان کرد و گفت: طرح بهار آسمانی با استقبال گسترده جوانان لرستانی رو به رو شد.

کارشناس امور مساجد اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به اینکه این طرح با همکاری ائمه جماعات و با حمایت اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان در مساجد فعال لرستان برگزار شد، ادامه داد: برای اجرای این طرح 120 میلیون ریال اعتبار هزینه شد.

حسینی با بیان اینکه طرح بهار آسمانی بازتاب خوبی در پیوند مؤمنین و مساجد به دنبال داشته یادآور شد: طرح بهار آسمانی یا تحویل سال نو در مسجد محله با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی از جمله قرائت قرآن، دعای عهد، مناجات، اجرای مسابقه، اهدای جایزه و تهیه سفره هفت‌سین مذهبی همراه بود.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول