اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار رادان: / 2

اشرار دستگیر شده در حال تخلیه اطلاعات هستند

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور درباره عملیات اخیر سپاه در مرزهای جنوب شرقی کشور گفت: ‌دو نفر دستگیر شده از اشرار در حال تخلیه اطلاعاتی هستند.

اشرار دستگیر شده در حال تخلیه اطلاعات هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردار احمدرضا رادان صبح امروز با حضور در قرارگاه نوروزی فرماندهی انتظامی مازندران در جمع خبرنگاران، درباره عملیات سپاه پاسداران در جنوب شرق کشور اظهار داشت: عملیات سپاه پاسداران در جنوب شرق کشور، عملیات موفقی بود و تلفاتی به حریف وارد شد.

وی با اشاره به اینکه دو نفر از اشرار که در محل درگیری زخمی شدند توسط نیروهای سپاه دستگیر شدند، تصریح کرد:‌ تجهیزات مناسبی هم از این اشرار گرفتیم و  دو نفر دستگیر شده در حال تخلیه اطلاعاتی هستند.

رادان با اشاره به اینکه در مرزهای شمال غرب و جنوب شرق و به ویژه در مرزهای جنوب شرق هماهنگی و همراهی کامل با سپاه پاسداران و وزارت اطلاعات داریم، گفت: در بهترین شرایط هماهنگی بین نیروهای امنیتی هستیم.

این مسئول در پاسخ به سؤالی مبنی بر نقش نیروی انتظامی در محقق شدن شعار نوروزی رهبری، ادامه داد:‌ یکی از حق شناسی‌هایی که مردم می توانند نسبت به جامعه تولیدی کشور داشته باشند، مصرف تولیدات داخلی و زدودن استفاده از تولیدات وارداتی است.

وی با اشاره به اینکه برخی اجناس مارک‌دار که در بازار به فروش می‌رسد اجناس تولید داخل هستند که با چسباندن مارک به قیمت بیشتری به مردم فروخته می‌شود، تصریح کرد: ‌در بخش تولیدات داخلی در بسیاری موضوعات نه تنها اجناس داخلی از کیفیت پایینی برخوردار نیستند بلکه در بسیاری موارد از کیفیت بیشتری برخوردار هستند.

رادان با بیان اینکه در سال 91 استفاده از تولید داخل در دستور کار برنامه پلیس است، بیان کرد: مدتی است این کار را آغاز کردیم و خودروهایی که پلیس استفاده می‌کند، شرکت‌های ایرانی در تولید آن دخیل هستند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور با اشاره به اینکه بنا نداریم از خودرو و تجهیزات غیر ایرانی که می‌شود در داخل تهیه کرد، استفاده کنیم، متذکر شد:‌ پلیس می‌تواند نقش برجسته‌ای در تحقق شعار رهبری در راستای حمایت از تولید ملی داشته باشد که مبارزه با قاچاق کالا که از مبادی غیرقانونی وارد می‌شود یکی از این راه‌هاست.

وی با بیان اینکه مبادی رسمی ورود کالا هم باید کنترل بیشتری شود، اضافه کرد:‌ شاید ضرورتی نداشته باشد برخی کالاها حتی از مبادی رسمی وارد کشور شود.

رادان با اشاره به اینکه با حضور در استان‌های مرزی فرماندهان و کارکنان را توجیه کردیم که توجه بیشتری نسبت به این موضوع داشته باشند، گفت: امیدواریم در این مسیر از حمایت مردم هم بهره‌مند شویم.

وی در پاسخ به این سؤال که چندمین سالی است که نوروز را در کنار خانواده نگذرانده است، ادامه داد:‌ بسیاری از کارکنان نیروی انتظامی، سال‌های زیادی است که نوروز را در کنار خانواده خود نبودند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول