اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پلیس راه استان اردبیل هشدار داد

رانندگان تجهیزات ایمنی زمستانی به همراه داشته باشند

خبرگزاری فارس: فرمانده پلیس راه استان اردبیل گفت: مسافرانی که قصد سفر به استان اردبیل را دارند با توجه به آغاز بارش برف و کولاک در جاده‌ها تجهیزات زمستانی با خود به همراه داشته باشند.

رانندگان تجهیزات ایمنی زمستانی به همراه داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معراج ظهیری در جریان بازدید از طرح‌های اجرایی پلیس راه در محور اسالم به خلخال گفت: به دنبال بارش برف و باران در محورهای جنوب و مرکز استان اردبیل برای گذر از گردنه اسالم، صائین و بودالالو رانندگان تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ را باید به همراه داشته باشند.

وی گفت: وضعیت تردد در حال حاضر در اغلب جاده‌های استان روان و عادی است و با تغییر ناگهانی هوا از صبح دیروز بارش برف در برخی از گردنه‌ها و محورهای کوهستانی شروع شده که براساس اعلام اداره کل هواشناسی این وضعیت بارش تا اوایل روز پنجشنبه ادامه دارد.

این مسئول به تمام رانندگان توصیه کرد؛ رعایت سرعت مطمئنه و مقررات راهنمایی و رانندگی را مدنظر داشته باشند و از عجله و شتاب در هنگام رانندگی پرهیز کنند.

ظهیری خاطرنشان کرد: پلیس راه با 81 دستگاه خودرو روزانه بیش از یک هزار و 500 ماموریت را با همراهی 500 نیروی آماده به خدمت در جاده‌های استان انجام می‌دهد و طرح نوروزی پلیس راه تا 15 فروردین ماه ادامه دارد.

 

بارش باران بهاری در خلخال

وزش باد شدید همراه با رگبارهای باران شهر خلخال و مناطق تابعه این شهرستان را فراگرفت.

بارش باران همراه با وزش باد شدید موجب آب شدن برف و یخ سطح معابر شهر خلخال شده و در برخی از مناطق شهر خلخال موجب آب گرفتگی معابر شد.

به گزارش اداره هواشناسی خلخال وزش باد شدید که سرعت آن به 45 کیلومتر در ساعت می‌رسد شهر خلخال و مناطق تابعه شهرستان خلخال را درنوردید.

در عین حال به رغم گذشت 10 روز از آخرین بارش سنگین برف در خلخال هنوز برف و یخ ناشی از بارش برف روز 27 اسفند ماه سال گذشته در بیشتر مناطق شهر خلخال خودنمایی می‌کند و این در حالی است که ماموران شهرداری خلخال هنوز از کار برفروبی و پاکسازی کوچه‌ها و معابر شهر از برف فارغ نشده‌اند.

براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان اردبیل امروز با افت دمای هوا برف و باران استان را فرا می‌گیرد و از ظهر پنجشنبه وضعیت آب و هوایی در استان به حالت عادی خود برمی‌گردد.

انتهای پیام/س10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول