اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس راه و شهرسازی گچساران خبر داد

خدمات‌رسانی ویژه 60 راهدار تا پایان نوروز در گچساران

خبرگزاری فارس: رئیس راه و شهرسازی گچساران از خدمات‌رسانی ویژه 60 راهدار این اداره تا 15 فروردین خبر داد و گفت: این راهداران به صورت شبانه‌روزی در خدمت مسافران نوروزی هستند.

خدمات‌رسانی ویژه 60 راهدار تا پایان نوروز در گچساران

فرامرز انصاری پیش از ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: مسئولان راه و شهرسازی گچساران در تمامی ایام تعطیلات نوروز و حتی در روز تحویل سال نو در حال خدمت‌رسانی به مردم بوده‌اند.

* ایجاد راه‌هایی امن برای تردد مسافران نوروزی در گچساران

رئیس راه و شهرسازی گچساران ابراز داشت: مسئولان و راهداران راه و شهرسازی گچساران در هر مکان و زمانی در حال خدمت‌‌رسانی به مردم و مسافران نوروزی بوده با تمام توان تلاش و با ارائه و اجرای مطلوب برنامه‌های از پیش تعیین‌شده و منظم تلاش می‌کنند.

انصاری با اشاره به اقدامات گسترده اداره راه و شهرسازی گچساران در زمینه ایمن‌سازی محورهای ارتباطی این شهرستان ابراز داشت: این اداره تمام تلاش خود برای کم‌خطر کردن مسافرت‌های مردم انجام داده و این تلاش‌ها ادامه دارد.

وی با اشاره به لزوم تلاش مضاعف در راستای ایجاد محورهایی امن برای مسافران نوروزی خاطرنشان کرد: حفظ و حراست از حریم راه‌ها از اولویت‌های اصلی راه و شهرسازی است.

انصاری با بیان اینکه طرح‌های ویژه نوروزی راه و شهرسازی تا 15 اسفند ادامه دارد، تصریح کرد: راهداران راه و شهرسازی گچساران به طور شبانه‌روزی برای انجام عملیات نوروزی در آمادگی کامل بسر می‌برند.

این مسئول در گچساران آمادگی تمامی تجهیزات و ماشین‌آلات راه و شهرسازی برای خدمات‌رسانی به مسافران در جاده‌ها و محورهای ارتباطی گچساران را از جمله اقدامات در دستور کار راه و شهرسازی گچساران عنوان کرد.

انصاری افزود: مسئولان و راهداران راه و شهرسازی به منظور انجام به موقع عملیات راهداری به ویژه راهداری نوروزی، لکه‌گیری محورها، توجه به جلوگیری و برخورد با مسأله ریختن نخاله و زباله در حریم و حاشیه راه‌ها آمادگی کامل دارند.

وی گفت: راهداران و نیروهای راه و شهرسازی باید در ادامه روند طرح پاکسازی حریم راه‌ها فعال و کوشا بوده تا محورهایی پاک و ایمن برای رانندگان و مسافران در محورها و راه‌های گچساران ایجاد شود.

* خدمات‌رسانی راه و شهرسازی در زمینه اسکان مسافران نوروزی

رئیس راه و شهرسازی گچساران با اشاره به فعالیت افزون بر 60 راهدار در محورهای گچساران بیان داشت: راهداران این اداره برای انجام عملیات نوروزی در آمادگی کامل بسر می‌برند.

انصاری ساماندهی علایم و تجهیزات ایمنی راه ها، اجرای آسفالت شانه راه‌ها به منظور افزایش ضریب ایمنی، اجرای طرح‌های مدیریت سرعت و آرام‌سازی ترافیک را از جمله اقدامات راه و شهرسازی گچساران در راستای رفاه حال مسافران نوروزی برشمرد.

وی ادامه داد: شستشوی علایم، تجهیز و نظافت نمازخانه‌های راه و شهرسازی به منظور استراحت و اسکان مسافران نوروزی، آمادگی راهداران بر استفاده از لباس راهداری از دیگر برنامه‌های این اداره در ایام نوروز است.

انصاری یادآور شد: جلسات و نشست‌های مختلفی با راهداران در راستای هماهنگی در اجرای برنامه‌های راهداری در گچساران برگزار شده است.

وی با اشاره به فعالیت شبانه‌روزی پنج اکیپ مکانیک و راهداری در محورهای مواصلاتی گچساران خواستار آمادگی کامل راهداران برای ایمن‌سازی محورها و جاده‌های مواصلاتی و خدمات‌رسانی ویژه به مسافران نوروزی این شهرستان تا پایان تعطیلات نوروز 91 شد.

انتهای پیام/خ۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول