اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آفریقا

هماهنگ‌کننده تبلیغات انتخاباتی عمرو موسی در گفت‌وگو با فارس:

عمرو موسی از اهمیت روابط مصر و ایران به خوبی آگاه است

خبرگزاری فارس: هماهنگ‌کننده تبلیغات انتخاباتی عمرو موسی با تاکید بر اینکه موسی از اهمیت روابط مصر و ایران به خوبی آگاه است،‌ گفت که وی پیش از این و در دوران زمامداری حسنی مبارک اهمیت این روابط را بارها به مبارک یاد‌آوری کرده بود.

عمرو موسی از اهمیت روابط مصر و ایران به خوبی آگاه است

"هشام القاضی"، مسئول تبلیغات انتخاباتی "عمرو موسی"، نامزد احتمالی انتخابات ریاست جمهوری مصر در استان المنوفیه در جنوب قاهره در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قاهره، تاکید کرد که در صورت پیروزی موسی در انتخابات ریاست جمهوری مصر وی بر بازگرداندن روابط ایران و مصر همت خواهد گماشت، چون به اعتقاد وی برقراری رابطه بین تهران‌-‌قاهره در این برهه از زمام بسیار مهم می‌نماید.

هشام در ادامه توضیح داد که  در دوران زمامداری حسنی مبارک میان عمرو موسی و رئیس جمهور مخلوع مصر به دلیل ایران اختلاف نظری پیش آمد و این موضوع به زمانی بازمی گردد که عمرو موسی پیشنهاد گفتگوی اعراب و از جمله مصر با ایران را داده بود و این پیشنهاد به شدت مورد مخالفت مبارک قرار گرفت و تلاش موسی برای قانع کردن مبارک جهت تبیین اهمیت رابطه با ایران بی‌نتیجه باقی ماند.

به همین دلیل هشام تاکید کرد: از آنجا که موسی از اهمیت مبادلات تجاری و بازرگانی و آموزشی و استراتژیکی و سیاحتی مصر و ایران آگاه است، به همین دلیل در صورت موفقیت در انتخابات حتما توجه ویژه‌ای به روابط دو کشور خواهد داشت.

عمرو موسی پیش از این دبیرکل اتحادیه عرب بود.

انتهای پیام/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول