اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه:

سال 90 سال بهترین‌ها برای کرمانشاه بود / سال 91 سال پرباری خواهد بود

خبرگزاری فارس: استاندار کرمانشاه گفت: سال 90 با تشریف فرمایی رهبر فرزانه انقلاب به استان به سال بهترین‌ها برای کرمانشاه تبدیل شد.

سال 90 سال بهترین‌ها برای کرمانشاه بود / سال 91 سال پرباری خواهد بود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، دادوش هاشمی عصر امروز در این جلسه برنامه‌های لازم برای نوروز امسال را برای مدیران دستگاه‌های دولتی استان تشریح کرد و گفت: پروژه‌های اجرایی در ایام تعطیل متوقف نشوند و باید حداکثر استفاده را از زمان ببریم.

وی با اشاره به اینکه در ایام نوروز باید خاطرات خوبی برای مسافران فراهم کنیم، افزود: شهرداری‌ها و ارشاد اسلامی در سراسر استان برنامه‌های فرهنگی شاد و متنوعی داشته باشند و نظافت و رنگ‌آمیزی ایستگاه‌های اتوبوس را مورد توجه ویژه قرار دهند.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: بانک‌ها دستگاه‌های خودپرداز را آماده سرویس‌دهی مناسب به مشتریان کنند.

وی در ادامه بیان کرد: آبرسانی مورد نظارت قرار گیرد که مشکلی نداشته باشد.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: آموزش و پرورش اماکن خود را برای اسکان مهمانان نوروزی تجهیز کند و تربیت بدنی سالن‌های ورزشی را در اختیار هلال احمر و شهرداری بگذارد.

هاشمی خاطرنشان کرد: بیمارستان‌ها، نانوایی‌ها، پایانه‌ها و تمام دستگاه‌ها باید به وظایف خود در ایام نوروز بیش از پیش عمل کنند که وقفه‌ای در ارائه خدمات ایجاد نشود.

وی تأکید کرد: صدا و سیما بهترین فرصت را برای نشان دادن فرهنگ و تمدن استان کرمانشاه را در اختیار دارد که می‌تواند استعدادهای این استان را بیش از پیش نشان دهد.

استاندار کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش گفت: تشریف‌فرمایی رهبر عزیز انقلاب به استان کرمانشاه سبب ایجاد فضای معنوی در استان شد و همچنین پروژه‌های متعددی به برکت سفر ایشان منظور شد.

هاشمی تأکید کرد: سال 91 قطعا سال پرکاری است و همه مدیران باید همت کنند که سال پرباری باشد.

وی در پایان گفت: از نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه و ائمه جماعات قدردانی ویژه دارم و از معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور در پیگیری مصوبات سفر رهبری تقدیر و تشکر می‌کنم، از هر هشت نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی تشکر می‌کنم و به نمایندگان منتخب در بهارستان نهم خیر مقدم می‌گویم.

استاندار کرمانشاه در ادامه گفت: از فرمانداران، روحانیان، مدیران دستگاه‌ها، خبرنگاران و همه مردم عزیز نیز تشکر و قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول