اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله رودباری:

اعضای شورا با همدلی مشکلات مردم رشت را برطرف کنند

خبرگزاری فارس: عالم فرهیخته گیلان گفت: نمایندگان مردم در شورای شهر رشت با همدلی و دقت نظر مشکلات مردم را برطرف کنند.

اعضای شورا با همدلی مشکلات مردم رشت را برطرف کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، آیت‌الله سید مجتبی رودباری ظهر امروز در دیدار با اعضای شورای اسلامی این شهر با تبریک حلول سال نو اظهار داشت: نمایندگان مردم در شورای شهر باید مانند گذشته با همدلی و دقت نظر در راستای برطرف کردن مشکلات مردم گام بردارند.

وی، با اشاره به برخی مشکلات شهر رشت افزود: بازار قدیمی رشت نیازمند ساماندهی است و سد معبر برخی دستفروشان و صاحبان اصناف تردد خریداران در این بازار را دچار مشکل کرده و شورای شهر باید در برطرف کردن این مشکلات اهتمام داشته باشد.

این عالم ربانی از اعضای شورای شهر و مدیران شهرداری رشت خواست تا مروت و مدارا با مردم را در راس حرکت‌های خود قرار دهند و با مراجعه کنندگان به شهرداری مدارا کنند و در دریافت مطالبات به مردم سخت نگیرند تا رضایت و اعتماد آنها بیشتر از گذشته شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر رشت نیز در این دیدار با اشاره به حرکت‌های فرهنگی شهرداری در سال‌های اخیر اظهار داشت: شورا و شهرداری تنها به مقوله عمرانی شهر نگاه نمی‌کنند بلکه برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی را همسو با حرکت‌های عمرانی در راس برنامه‌های خود دارند.

محمد حسن عاقل منش از احداث مجموعه اداری و فرهنگی ساختمان ستادی شهرداری رشت در میدان گیلان خبر داد و افزود: این ساختمان در راستای تقویت مولفه‌های فرهنگی کلانشهر رشت در حال احداث است و با ایجاد آن فعالیت‌های فرهنگی شهرداری توسعه می‌یابد.

انتهای پیام/خ۲۰/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول