اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در تعطیلات نوروزی انجام شد؛

فعالیت شبانه‌روزی 34 مرکز بهداشتی صنعت نفت بوشهر

خبرگزاری فارس: رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر از فعالیت شبانه‌روزی 34 مرکز بهداشتی صنعت نفت بوشهر در ایام تعطیلات خبر داد.

فعالیت شبانه‌روزی 34 مرکز بهداشتی صنعت نفت بوشهر

مهرداد حسین‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جم اظهار داشت: سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در سال جدید در تمام ایام تعطیلات و در تمام ساعات شبانه‌روز در امر خدمات‌رسانی به مهمانان نوروزی اهتمام داشته است.

وی افزود: در ایام نوروز در 34 مرکز و درمانگاه تخصصی خدمات شبانه‌روزی به مسافران و گردشگران ارائه شده و رضایت خاطر همه مراجعه‌کنندگان را فراهم کرده‌ایم.

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر خاطر نشان کرد: بیمارستان توحید جم و کلینیک تخصصی این بیمارستان از مجهزترین مراکز درمانی کشور است که در ایام تعطیلات به طور شبانه‌روزی به مهمانان نوروزی و مردم بومی و همچنین به کارکنان صنعت نفت خدمات‌رسانی داشته است.

حسین‌زاده تصریح کرد: بیمارستان توحید به عنوان مرکز درمانی اصلی این بهداری دارای بخش‌های تخصصی قلب و عروق، داخلی، اطفال، جراحی، زنان، ارتوپدی، پوست، چشم، گوش و حلق و بینی، رادیولوژی، روانپزشکی، ارولوژی و طب ورزشی و بخش تشخیصی (اندوسکوپی ، برونکوسکوپی ، اکوکاردیوگرافی ، تست ورزش ، سونوگرافی و ...)، بخش‌های بستری ، اتاق‌عمل ، بخش CCU ، زایشگاه و فیزیوتراپی است و حجم و کیفیت خدمات در این بیمارستان فوق‌العاده است.

وی اذعان داشت: کیفیت‌بخشی به خدمات بهداشتی و درمانی و تکریم ارباب رجوع مهم‌ترین اولویت این سازمان بوده و انتظار داریم بتوانیم در انجام وظایف محوله موفق شویم.

حسین‌زاده یادآور شد: تجهیز و توسعه مراکز بهداشتی درمانی صنعت نفت بوشهر در دستور کار این سازمان قرار دارد و برای رضایت‌مندی مراجعه‌کنندگان از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول