اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از امروز

رقابت 120 مجسمه ساز در شهر برفی چلگرد آغاز شد

خبرگزاری فارس: پنجمین برف‌آورد سالانه شهر برفی در منطقه گردشگری آبشار شیخ علیخان با حضور 120 شرکت کننده آغاز شد.

رقابت 120 مجسمه ساز در شهر برفی چلگرد آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حیدر صادقی معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری بعدازظهر امروز در مراسم افتتاحیه پنجمین برف آورد سالانه شهر برفی چلگرد، اظهار داشت: در این برف آورد 120 شرکت کننده در قالب 20 گروه از استان‌های اصفهان، فارس، چهارمحال و بختیاری، تهران، خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی ساخت تندیس و نمادهای برفی را محور برگزاری این جشنواره عنوان کرد و گفت: این جشنواره با الهام از فرهنگ غنی ایرانی، معماری ایرانی و آثار باستانی کشور تا پایان روز چهارشنبه 19 بهمن ماه برگزار می‌شود.

صادقی از چهارمحال و بختیاری به عنوان پایتخت زیبایی‌های ایران نام برد و گفت: با بهره‌برداری صحیح از ظرفیت‌های طبیعی، فرهنگی و اجتماعی موجود در این استان نگاه تمام مردم ایران در زمان برگزاری برف‎آورد سالانه شهر برفی در کوهرنگ به این منطقه جذب می‌شوند.

معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه برنامه‌های متنوعی برای پنجمین دوره جشنواره در نظر گرفته شده است، افزود: برنامه‌های جشنواره زمستانی امسال با همکاری تمام ادارات و نهادهای استان اجرایی خواهد شد که این موضوع یکی از ویژگی‌های بارز این دوره از جشنواره است.

وی برپایی نمایشگاه‌های صنایع دستی در حاشیه برگزاری برف آورد کوهرنگ اشاره و تصریح کرد: فرصت‌های سرمایه گذاری گردشگری، ‌ورزشی و تفریحی چهارمحال و بختیاری نیز  در این جشنواره معرفی می‌شود.

پنجمین برف‎آورد سالانه شهر برفی از امروز به مدت سه روز در منطقه گردشگری آبشار شیخ علیخان از توابع شهرستان چلگرد برگزار می‎شود.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول