اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط قهرمان مازندرانی

کتاب فنون تیراندازی قهرمانی تالیف شد

خبرگزاری فارس: کتاب فنون تیراندازی قهرمانی توسط قهرمان مازندرانی تیراندازی جهان تالیف شد و در اختیار عموم قرار گرفت.

کتاب فنون تیراندازی قهرمانی تالیف شد

سید رمضان صالح‌نژاد مولف کتاب فنون تیراندازی قهرمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سوادکوه با تاکید بر اینکه این کتاب حاصل تجربیات قهرمانی 18 سال کار حرفه‌ای در سطح جهانی و پارالمپیک است، بیان کرد: چکیده اطلاعات روز دنیا و تجربه عملی و علمی سال‌های حضور در مسابقات جهانی در این کتاب گردآوری شده است.

رکورددار ایران از سال 1372 تا سال 1385 در رشته تیراندازی جانبازان و معلولان کشور بیان کرد: انتقال تجربیات قهرمانی برای علاقمندان و مربیان یکی از راهکارهای اصولی برای رشد و شکوفایی ورزش حرفه‌ای است.

دارنده 80 مدال جهانی و کشوری تیراندازی گفت: در این کتاب به مباحثی مربوط به اهمیت تیراندازی در اسلام، تجهیزات تیراندازی و معرفی مصور آن به همراه حالات استاندارد در تیراندازی، نکات مهم تمرینات، گروه‌های غذایی و غذاهای قبل از تمرین، تمرینات تمرکزی و آرامشی، نکات مهم برای کاهش فشارهای ذهنی و مراحل 13 گانه تیراندازی با تفنگ اشاره شده است.

دارنده رتبه دوم از بین 63 نفر المپیک سیدنی استرالیا و دارنده رتبه سوم رده‌بندی جهانی تیراندازی سال 1385 تصریح کرد: تجربیات تلخ و شیرین 18 سال فعالیت حرفه‌ای نیز در این کتاب بیان شده است.

مولف کتاب فنون تیراندازی قهرمانی خاطرنشان کرد: از سال 71 وارد تیم ملی شدم و در مسابقات مجروحان ارتش‌های جهان در انگلستان یک طلا و یک نقره کسب کرده‌ام و از همه مسابقات نکات فنی و روانشناسی را یادداشت کرده‌ام.

وی موفقیت خود را در توکل به خداوند، جدیّت، خودباوری و هدف‌گذاری عنوان کرد و گفت: رشته تیراندازی محدودیت سنی ندارد و بدون هیچگونه عوارض در بین رشته‌های مختلف ورزشی مورد توجه است و در این کتاب هیچگونه فن کوزه‌گری را برای خود نگه نداشتم.

رمضان صالح‌نژاد که از سال 1373 تاکنون 17 بار پیاپی کاپ نخست قهرمانی کشوری را با عنوان مربی استان مازندران کسب کرده است از فدراسیون تیراندازی، کمیته ملی المپیک و پارالمپیک، فدراسیون معلولان و جانبازان و استاد یوسف آجرلو تقدیر کرد.

کتاب فنون تیراندازی قهرمانی در 104 صفحه و توسط انتشارات نماشون به چاپ رسیده است.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول