اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه خلخال:

مجهز شدن به فرهنگ شهادت رمز نجات امت اسلامی است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه خلخال گفت: مجهز شدن به فرهنگ ایثار و شهادت رمز ماندگاری و بقای امت اسلامی در هجمه‌ها و شیطنت‌های مختلف است.

مجهز شدن به فرهنگ شهادت رمز نجات امت اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی معصومی بعد از ظهر امروز در مراسم بدرقه کاروان‌های راهیان نور شهرستان خلخال اظهار داشت: اگر به حاکمیت زور و تزویر که از سوی کشورهای استثمارگر به امت‌های اسلامی تحمیل شده است نگاه کنیم رمز حقیقی نهضت‌ها و حرکت‌های آزادی‌بخش اخیر را می‌توان در بیزاری از چنین شیوه ظالمانه مشاهده کرد.

وی در ادامه سخنان خود بیان داشت: به تبعیت از ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در این کشور امت‌های اسلامی در خیزش‌های دو سال اخیر با توسل به این فرهنگ غنی توانسته‌اند دشمنان را از پای درآورده و آنها را وادار به تسلیم کنند.

فرمانده سپاه ناحیه خلخال با بیان اینکه تکیه بر فرهنگ شهادت‌طلبی می‌تواند آبروی امت‌های اسلامی را در مجاهدت بی‌نظیر در رهایی از کشورشان و صیانت از دین و حقیقت پیشرفت‌ها و توسعه را فراهم آورد تصریح کرد: دشمن زبون سعی می‌کند این فرهنگ را افن جلوه دهد تا شاید غلبه و تسلط خود را تداوم ببخشد.

معصومی در بخش دیگری از سخنان خود کاروان راهیان نور را تداوم‌بخش حیات واقعی این فرهنگ موثر و کارآمد توصیف کرد و ادامه داد: آنهایی که بر طبل ستیز با ملت ایران می‌کوبند از حقیقت روحیه و ماهیت جوانان ما بی‌خبر هستند چراکه ایران اسلامی ما امروز جدی‌تر در ترویج و نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت گام به میدان گذاشته است.

وی از اعزام بیش از 100 نفر از خانواده‌های رزمندگان، سپاهیان و بسیجیان شهرستان خلخال به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد و اضافه کرد: کاروان راهیان نور خلخال در قالب دو اتوبوس به مدت پنج روز از مناطق دهلاویه، طلائیه، شلمچه و اروندکنار بازدید می‌کنند.

معصومی آشنا شدن با ایثارگری‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس را از اهداف اعزام خانواده‌ها به مناطق عملیاتی دانست و افزود: تا پایان تعطیلات نوروزی قشرهای مختلف از این شهرستان به این مناطق اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/خ۲۰/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول