اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتسال فراز قم:

منتظر رأی فدراسیون هستیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتسال فراز قم گفت: امیدوارم رأی نهایی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به صلاح و نفع فوتسال استان قم باشد و فراز به لیگ دسته دوم سقوط نکند.

منتظر رأی فدراسیون هستیم

ابوالفضل ثانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: از مقطعی که تیم را تحویل گرفتم تمام سعی و تلاش ما این بود که با ارائه بهترین بازی‌های خود، توانمندی فوتسال قم را در لیگ دسته اول کشور به نمایش بگذاریم.

وی ادامه داد: فراز سابقه دیرینه‌ای در فوتسال قم دارد و کاملا شناخته شده، بازیکنان بسیار خوبی نیز در ترکیب تیم ما در لیگ دسته اول فوتسال کشور حضور داشتند، اما ای کاش تدابیر بهتری برای ورود این تیم به لیگ دسته اول اندیشیده می‌شد.

سرمربی تیم فوتسال فراز قم اضافه کرد: تیم ما در نیم فصل دوم مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور در مرحله گروهی بهترین نتایج را کسب کرد و در صورتی که این تیم می‌توانست در نیم فصل اول نیز خوب کار کند، الان حسرت فرصت‌های از دست رفته را نمی‌خوردیم.

ثانی ابراز داشت: مجموعه‌ای از بهترین‌های فوتسال قم در لیگ دسته اول این فصل تیم فراز قم را همراهی می‌کردند، اما از اینکه تیم فراز در دور رفت بازی‌ها امتیازات ارزشمندی را از دست داده بود دیگر نمی‌شد کاری برای صعود انجام داد.

وی در ادامه به خطر کسر امتیاز از تیم فوتسال فراز قم اشاره کرد و بیان داشت: به دلیل شکایت یکی دو تیم حاضر در گروه دوم مرحله مقدماتی مسابقات لیگ دسته اول فوتسال کشور، خطر کسر امتیاز در کمین تیم فراز قم است و در حال حاضر تیم ما در لیگ دسته اول ماندنی خواهد بود.

این سرمربی فوتسال خاطر نشان کرد: مدیریت باشگاه فراز با جدیت پیگیر رفع اتهاماتی است که یکی دو رقیب هم‌گروه ما به تیم وارد کرده‌اند و امیدوارم رأی نهایی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به صلاح و نفع فوتسال استان قم باشد و فراز به لیگ دسته دوم سقوط نکند.

سرمربی تیم فوتسال فراز قم ادامه داد: تیم ما در نیم فصل دوم مرحله گروهی رقابت‌های این فصل لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور امتیازات لازم برای بقا در لیگ دسته اول را کسب کرد و بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشت.

وی یادآور شد: تیم فوتسال فراز قم با کسب 16 امتیاز در پایان بازی‌های مرحله مقدماتی، در مکان ششم جدول رده‌بندی گروه دوم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور ایستاد در حالی که یک تیم از این گروه به لیگ دسته دوم سقوط می‌کرد.

تیم فوتسال فراز قم در مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور با تیم‌های فوتسال صدرای شیراز، بنیاد مسکن فارس، گاز خوزستان، نفت امیدیه اهواز، فولاد ماهان نوین اصفهان و هومن‌ساز ماهشهر هم‌گروه بود.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول