اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از اواخر وقت امروز

آسمان آبادان ابری می‌شود

خبرگزاری فارس: طبق پیش‌بینی و اعلام اداره هواشناسی آسمان آبادان از اواخر وقت امروز ابری می‌شود.

آسمان آبادان ابری می‌شود

رئیس اداره هواشناسی آبادان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: در 24 ساعت گذشته بیشترین میزان دمای هوای منطقه 29 و کمترین آن 14 درجه سانتیگراد بوده است.

وی با اشاره به اینکه دمای کنونی هوای آبادان 26 درجه است، افزود: دمای هوای منطقه نسبت به دیروز در همین ساعت تغییر چشمگیری نداشته است.

سعید ابراهیمیان همچنین با اشاره به میزان رطوبت حاکم بر منطقه خاطرنشان کرد: در 24 ساعت گذشته بیشترین میزان رطوبت 53 و کمترین آن شش درصد گزارش شده است.

این مسئول ادامه داد: رطوبت فعلی آبادان 9 درصد است.

* آسمان آبادان ابری می‌شود

رئیس اداره هواشناسی آبادان با اشاره به پیش‌بینی‌ 24 ساعت آینده هوای منطقه گفت: آسمان آبادان صاف همراه با غبار محلی بوده و از اواخر وقت امروز با افزایش ابر همراه است.

وی اضافه کرد: مسیر باد شمال غربی و سرعت آن نیز بین 15 تا 30 کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

ابراهیمیان اذعان داشت: ارتفاع موج نیز بین دو تا سه پا پیش‌بینی و دید افقی بین پنج تا هفت کیلومتر اعلام شده است.

* آغاز بارندگی از اواسط هفته در خوزستان

مدیرکل هواشناسی خوزستان نیز در خصوص آخرین وضعیت هوای استان خوزستان اضافه کرد: در نقشه‌های سطح زمین در امروز و فردا ریزش هوای خنک بر روی استان ادامه دارد.

وی افزود: با جایگزینی زبانه‌های سیستم کم فشار جنوبی با افزایش ابر و سپس بارندگی برای اواسط هفته جاری مواجه می‌شویم مضاف بر اینکه از فردا خط ناپایدار نیز تقویت شده و به ویژه در ارتفاعات بارش‌های بیشتری سبب می‌شود.

مسعود دهملایی خاطرنشان کرد: آسمان استان خوزستان صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی توام با وزش باد پیش‌بینی می‌شود و انتظار افزایش تدریجی ابر از پس فردا دوشنبه و سپس بارندگی از اواسط هفته وجود دارد.

وی عنوان کرد: وضعیت هوا، صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با گردو غبار جهت باد، شمال غربی تا شمال شرقی سرعت باد، 15 تا 30 کیلومتر در ساعت و ماکزیمم سرعت باد، 35 کیلومتر در ساعت است.

مدیرکل هواشناسی استان خوزستان تأکید کرد: در شبانه روز گذشته هندیجان با 28.4 و ایذه با دو درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط گزارش شده‌اند.

این مسئول همچنین درباره شرایط دمایی شهرستان اهواز در 24 ساعت آینده اذعان داشت: حداکثر دمای اهواز به 28 و حداقل به 11 درجه سانتیگراد می‌رسد.

انتهای پیام/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول