اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا 10 فروردین جاری صورت می‌گیرد

برگزاری جُنگ شادی در پارک ریاضیات کرمان

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: برنامه‌های فرهنگی و هنری در قالب "جُنگ شادی" تا 10 فروردین ماه جاری در پارک ریاضیات کرمان برگزار می‌شود.

برگزاری جُنگ شادی در پارک ریاضیات کرمان

احمد سعیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: برنامه‌های نوروزی در قالب "جُنگ شادی " و به مناسبت ایام عید از دوم فروردین با حضور گروه‌های متعدد هنری و هنرمندان استان در پارک ریاضیات کرمان برپا شده است.

وی افزود: این مراسم تا 10 فروردین ماه‌ هر شب بعد از نماز مغرب و عشا در پارک ریاضیات کرمان و در جوار یخدان‌ مویدی برگزار می‌شود.

سعیدی بیان داشت: نمایش‌های طنز، اجرای موسیقی زنده محلی‌، سنتی و پاپ، برگزاری مسابقات متنوع فرهنگی و هنری و اهدای جوایز از جمله برنامه‌هایی است که در این مراسم اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: استفاده از ظرفیت‌های هنری برای انتقال سنت‌ها و فرهنگ دیار کریمان به مسافران نوروزی و همچنین ایجاد فضای نشاط و شادابی در جامعه از اهداف برگزاری این مراسم است.

به گزارش فارس این برنامه‌های فرهنگی و هنری که تاکنون چهار شب از اجرای آنها گذشته با استقبال قابل توجه مخاطبان روبه‌رو شده است.

انتهای پیام/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول