اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گرامیداشت نوروز

سفره هفت‌سین در 4 نقطه سنندج چیده می‌شود

خبرگزاری فارس: سفره هفت‌سین در چهار منطقه ورودی کرمانشاه، پارک ملت، پارک سپیدار و پارک 28 دی سنندج چیده می‌شود.

سفره هفت‌سین در 4 نقطه سنندج چیده می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج سرپرست زیباسازی شهرداری سنندج در سومین جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی کردستان از استقرار 200 تخته چادر و پتو با همکاری جمعیت هلال احمر استان کردستان در 3 مکان اسقرار مسافران نوروزی خبر داد و گفت: این مکان‌ها شامل پارک ملت، پارک 28 دی و آبیدر است که مجهز به آب گرم و روشنایی خواهند شد.

عبدالسلام سپهر افزود: شهرداری سنندج از 25 اسفندماه اقدام به آذین‌بندی میادین اصلی و نصب پرچم و بنر خوشامدگویی در بلوارهای اصلی و پخش پیام‌های نوروزی از تلویزیون شهرداری کرده است.

وی تصریح کرد: در 4 منطقه ورودی کرمانشاه، پارک ملت، پارک سپیدار، پارک 28 دی اقدام به برپایی سفره هفت‌سین خواهد نمود و همچنین کار لکه‌گیری معابر و خط کشی و جمع‌آوری زباله‌های سطح شهر و چاپ نقشه کامل شهر سنندج و نصب آن در ورودی شهر و میادین اصلی و استقرار مسافران نوروزی در مواقع بارندگی و برودت هوا در سالن ترمینال تهران و استادیوم آزادی را برای استقبال از مسافران نوروزی در دستور کار خود دارد.

سپهر در پایان گفت: مراسم جشن شادی، موسیقی و هه‌لپرکی نیز در مکان‌های استقرار مسافران برگزار می‌شود.

 

برپایی 25 چادر راهنمای مسافران نوروزی

رئیس جمعیت هلال احمر کردستان نیز در این جلسه از برپایی 25 چادر راهنمای مسافران نوروزی توسط جمعیت هلال احمر کردستان خبر داد و گفت: این چادرها درسطح میادین شهرستان‌ها و ورودی شهر مستقر خواهند شد و بروشورهای راهنمای مسافران و گردشگران اداره کل میراث فرهنگی و جمعیت هلال احمر نیز در بین مسافران توزیع می‌شود.

آرش لهونی افزود: در طرح امداد و نجات 9 پایگاه ثابت و 3 پایگاه سیار و 8 پایگاه پشتیبان در سطح استان مستقر هستند که تعداد یک‌هزار و 600  نفر روز از داوطلبان جمعیت هلال احمر به مسافران نوروزی خدمات‌رسانی می‌کنند و نزدیک به 60 آمبولانس نیز در کنار این پایگاه‌ها مستقر می‌شوند.

وی همچنین ازاهداء کیف کمک‌های اولیه به مسافران ورودی به استان خبر داد.

 

پخش 270 دقیقه ویژه برنامه تحویل سال نو از صدا و سیمای مرکز کردستان

معاون برنامه‌ریزی و نظارت صداو سیمای مرکز کردستان نیز در این جلسه از پخش 270 دقیقه ویژه برنامه تحویل سال نو از شبکه صدا و سیمای مرکز کردستان خبر داد.

سیدصداقت موسوی گفت: مرکز صدا و سیمای مرکز کردستان با توجه به برنامه‌های محوله و نیز وظایف خود در ایام تعطیلات نوروزی برنامه‌هایی در قالب ایجاد امیدبخشی و نشاط‌آوری مبتنی بر فرهنگ و آئین ایرانی و اسلامی، تهیه و از این مرکز به روی آنتن می‌برد.

وی افزود: در حوزه اطلاع‌رسانی نیز در طول ایام تعطیلات نوروزی روزانه یک ساعت برنامه تصویری و 429 دقیقه برنامه‌ رادیویی در صدای مرکز کردستان در خصوص معرفی جاذبه‌های گردشگری و مکان‌های تاریخی سطح استان، اطلاعات وضعیت پیش‌بینی هوا در 24 ساعته آینده، اطلاع‌رسانی در خصوص فعالیت‌های گروه‌های امداد و نجات سطح استان، تیم‌های گشت نظارتی و ارائه گزارش از وضعیت راه‌ها و راهنمایی و رانندگی توسط دستگاه‌های نامبرده  پخش خواهد شد.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول