اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار عسلویه خبر داد

بازدید 330 هزار گردشگر از عسلویه

خبرگزاری فارس: بخشدار عسلویه از بازدید 330 هزار گردشگر از عسلویه خبر داد.

بازدید 330 هزار گردشگر از عسلویه

عبدالله نادری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عسلویه اظهار داشت: بر اساس آمار ستاد تسهیلات سفر عسلویه از ابتدای تعطیلات نوروز تا پایان روز پنجم فروردین بیش از 330 هزار گردشگر از بخش عسلویه بازدید کرده‌اند.

وی افزود: گردشگران داخلی و خارجی از مناطق زیبای جنگل حرا و خلیج نایبند بازدید کردند و همچنین از صنایع نفت و گاز و پتروشیمی نیز دیدن کردند.

بخشدار عسلویه خاطر نشان کرد: سواحل زیبا و بکر شهرستان کنگان و بندر تاریخی و باستانی سیراف نیز از دیگر مناطقی است که مورد بازدید گردشگران قرار گرفته است.

نادری از اسکان بیش از 90 هزار در شهرها و روستاهای این منطقه خبر داد و تصریح کرد: بر اساس اعلام ستاد اسکان مهمانان تاکنون 91 هزار مهمان نوروزی در عسلویه و نخل‌تقی و روستاهای این منطقه استقرار یافته‌اند.

این مسئول اضافه کرد: در تعطیلات نوروز معاون پارلمانی رئیس جمهور و وزیر نفت و تعدادی از مقامات بلندپایه صنعت نفت نیز از عسلویه و فازهای در دست احداث بازدید کرده‌اند و از روند اجرای فازها مطلع شدند.

بخشدار عسلویه یادآور شد: نظارت دقیقی بر اصناف داریم و تلاش می‌کنیم رفاه و آسایش مهمانان به طور کامل تامین شود.

وی در پایان اذعان داشت: شبکه بهداشت در زمینه تامین سلامت مهمانان تمهیدات لازم را اندیشیده و تاکنون مشکل بهداشتی گزارش نشده است.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول