اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

دادگاه عالی ایتالیا شکایت امیر ‌قطر از یک روزنامه ایتالیایی را نپذیرفت

خبرگزاری فارس: دادگاه عالی ایتالیا شکایت امیر قطر از روزنامه پرتیراژ ایتالیایی"لارپوبلیکا" جهت دریافت غرامت مالی به دلیل درج خبری درباره همسران شیخ حمد نپذیرفت.

دادگاه عالی ایتالیا شکایت امیر ‌قطر از یک روزنامه ایتالیایی را نپذیرفت

به گزارش فارس به نقل از روزنامه الوطن، دادگاه عالی ایتالیا از پذیرفتن شکایت شیخ "حمد بن خلیفه آل ثانی"، امیر قطر علیه روزنامه ایتالیایی پرتیراژ "لارپوبلیکا" امتناع کرد.

امیر قطر از روزنامه "لارپوبلیکا" به دلیل درج خبری مبنی بر سفر شیخ حمد به ایتالیا به همراه 5 همسرش شکایت کرده و خواستار دریافت غرامت مالی از این روزنامه ایتالیایی شده بود.

اما دادگاه عالی ایتالیا با توجه به توضیحات وکیل این روزنامه مبنی بر اینکه در درج این خبر هیچ تعمدی صورت نگرفته است، درخواست شیخ حمد جهت دریافت غرامت را رد کرد.

پیش از آن نیز گزارش منتشره در روزنامه اسپانیایی "اونو" خشم امیر قطر را بر انگیخته بود. اونو در گزارش خود نوشته بود که امیر قطر پس از انقلاب‌های اخیر در کشورهای عربی موفق شده قدرت اقتصادی و سیاسی خود در منطقه را توسعه و گسترش دهد و این کشور درحال سوء استفاده از بحران اقتصادی کشورهای غربی است.

این روزنامه اسپانیایی در ادامه گزارش خود افزوده بود: امیر قطر علاوه بر داشتن یک شبکه خبری بزرگ به نام الجزیره، مالک بزرگترین شرکت‌های جهانی است و مالک یک هتل بزرگ در اروپاست.

این روزنامه با اشاره به دخالت قطر در انقلاب‌های عربی از جمله لیبی، مصر و سوریه تاکید کرد که قطر به دنبال سلطه بر سراسر جهان از شرق تا غرب است.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول