اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر بورس منطقه‌ای اردبیل خبر داد

معامله 2 هزار میلیاردی در بورس اردبیل

خبرگزاری فارس: مدیر بورس منطقه‌ای اردبیل گفت: در یک سال گذشته بیش از 2 هزار و 619 میلیارد و 63 میلیون ریال سهم در بورس منطقه‌ای اردبیل معامله شده است.

معامله 2 هزار میلیاردی در بورس اردبیل

بهروز روح‌نواز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل گفت: در این مدت بیش از 788 میلیون و 870 هزار سهم در بورس منطقه‌ای اردبیل معامله شده است.

وی ارزش ریالی خرید سهام را نیز بالغ بر یک هزار و 527 میلیارد و 445 میلیون و 844 هزار ریال دانست و اضافه کرد: در یک سال گذشته سهامی به ارزش یک هزار و 91 میلیارد و 617 میلیون و 166 هزار ریال به فروش رسیده و خریداران از عواید آن استفاده کردند.

این مسئول تعداد خریداران سهام را نیز 31 هزار و 726 نفر اعلام کرد و بیان داشت: در همین مدت بیش از 2 هزار و 110 کد جدید صادر شده است.

روح‌نواز در بخش دیگری از سخنان خود به رده‌بندی شرکت‌های عرضه کننده سهام اشاره کرد و افزود: شرکت‌هایی که بیشترین ارزش معاملات بورس اردبیل را به خود اختصاص داده‌اند شامل پتروشیمی مارون، سرمایه‌گذاری غدیر، سرمایه‌گذاری بهمن و شرکت حفاری شمال هستند.

وی شاخص کل سهام خرید و فروش شده را 24 هزار و 878 واحد اعلام کرد و اظهار کرد: تغییر شاخص در این مدت 1.122 واحد بوده است.

مدیر بورس منطقه‌ای اردبیل ادامه داد: بورس اردبیل به عنوان هفدهمین بورس منطقه‌ای فعالیت خود را از سال 83 شروع کرده و در کمتر از یک دهه توانسته است همه ساله با افزایش معاملات بورس و استقبال مردم از خرید و فروش سهام مواجه باشد.

روح‌نواز اضافه کرد: امسال تلاش می‌کنیم شبکه کارگزاری را توسعه داده تا دسترسی مردم به کارگزاران راحت‌تر باشد تا خرید و فروش سهام نیز به رونق بیشتر و با تعقل و تفکر واقعی انجام شود.

وی در خاتمه سخنان خود به نامگذاری سال 91 از سوی مقام معظم رهبری به سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه‌گذاری ایرانی اشاره کرد و گفت: این نامگذاری اسباب تحول واقعی را در رشد صنایع و تولیدات داخلی و همچنین رونق شرکت‌های سرمایه‌گذاری را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/س10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول