اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت هندبال قزوین خبر داد

بهار هندبال در مدارس قزوین

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت هندبال قزوین گفت: طی مکاتباتی که با اداره ورزش و تندرستی آموزش و پرورش استان قزوین انجام شده، استعدادیابی دانش‌آموزان در مدارس پس از نوروز آغاز شود.

بهار هندبال در مدارس قزوین

سیدمحمد حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: در سال 91 بحث استعدادیابی یکی از طرح‌های مهم هیئت هندبال قزوین است و بر همین اساس کلاس‌های هندبال بانوان برای ترم بهاره پس از تعطیلات نوروز در گروه سنی پایه با مربیگری خانم ملا علی در قزوین برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: دبیران و معلمان ورزش در حد ابتدایی با رشته هندبال آشنایی دارند و آموزش‌های لازم برای سطوح حرفه‌ای را طی نکرده‌اند از این رو هیئت هندبال قزوین با توافق اداره ورزش و تندرستی آموزش و پرورش یک مربی به تمرینات دانش‌آموزان اعزام می‌کند.

رئیس هیئت هندبال قزوین در ادامه آمادگی نوجوانان و جوانان هندبالیست قزوینی را برای المپیاد ورزشی اعلام کرد و افزود: تیم‌های نوجوانان و جوانان قزوین، تمرینات خود را آغاز کرده‌اند و مردم در آینده‌ای نه چندان دور خبرهای خوشی از این تیم‌ها می‌شنوند.

حسینی به تقویم ورزشی فدراسیون هندبال اشاره کرد و افزود: سال گذشته برنامه‌های فدراسیون را به طور دقیق اجرا کردیم و در سال جاری متعاقبا منطبق با تقویم فدراسیون هیئت هندبال نیز تقویمی را تنظیم می‌کند.

وی وضعیت سه ملی پوش هندبالیست قزوینی را مطلوب برشمرد و اذعان کرد: امیرحسین شجاعی، مرتضی بابایی و نیما اسفندیاری سه نوجوانی هستند که در تیم ملی هندبال حضور دارند و در تمرینات از وضعیت مطلوبی برخوردار هستند.

رئیس هیئت هندبال قزوین در پایان مشکلات مالی را معضل اصلی این هیئت عنوان کرد و یادآور شد: در سال گذشته با همه کاستی‌ها، تیم‌ها را به مسابقات کشوری اعزام کردیم و در مقابل مشکلات مالی ایستادیم چون بر این باوریم که اگر تیم در مسابقاتی حاضر نشود زحمات یک سال بازیکنان به هدر می‌رود.

انتهای پیام/س10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول