اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای شرکت در اردوی آماده سازی

5 بانوی هندبالیست قمی به تیم ملی دعوت شدند

خبرگزاری فارس: پنج بانوی هندبالیست قمی با درخشش در رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور به تیم ملی هندبال بانوان دعوت شدند.

5 بانوی هندبالیست قمی به تیم ملی دعوت شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در سال‌های اخیر همواره نمایندگان موفقی از هندبال قم در مسابقات لیگ‌ دسته اول هندبال بانوان باشگاه‌های کشور حضور داشته‌اند و هندبال قم در بخش بانوان به خوبی توانسته توانمندی‌های قم را در عرصه رقابت‌های کشوری به نمایش بگذارد.

در دو سال اخیر تیم‌ هندبال بانوان قم با نام پاسارگاد در لیگ دسته اول هندبال باشگاه‌های کشور حضور یافته و تا یک قدمی صعود به لیگ برتر این رشته ورزشی نیز پیش رفته است اما گویا بانوان هندبالیست قمی باید تلاش خود برای صعود به لیگ برتر دو چندان کنند.

علاوه بر بروز توانمندی و نشان دادن استعداد هندبال بانوان قم در لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور، یکی از ثمرات این حضور دعوت پنج بانوی هندبالیست قمی به تیم ملی هندبال بانوان کشورمان است تا تیم ملی با بهترین ترکیب راهی بازی‌های برون مرزی شود.

برای همین منظور با برنامه‌ریزی فدراسیون هندبال کشورمان اردوی تیم ملی هندبال بانوان برگزار می‌شود تا بانوان هندبالیست دعوت شده به این اردو زیر نظر کادر فنی تیم ملی به تمرین بپردازند و مربیان برترین‌ها را برای عضویت در تیم ملی گزینش کنند.

در واقع این نخستین اردوی تدارکاتی و آماده سازی تیم ملی هندبال بانوان کشورمان است که با حضور ۲۳ بازیکن برگزار می‌شود و در آن پنج بانوی هندبالیست قمی که عضو تیم پاسارگاد قم در لیگ دسته اول کشور بودند نیز حضور دارند.

بدین ترتیب در نخستین اردوی تیم ملی هندبال بانوان کشورمان که با حضور ۲۳ بازیکن در تالار هندبال آغاز می‌شود و ملی پوشان در چهار جلسه تمرینات خود را ادامه خواهند داد، سمیه دارابی مطلق، مریم صالحی، زهرا سادات صادقی، سمیه گلی و نسرین حقی از قم نیز شرکت می‌کنند.

ملی پوشان هندبال بانوان کشورمان در حالی اردوی خود را برگزار می‌کنند که هنوز سرمربی ندارند و فریبا فتاحی به عنوان مربی در کنار بازیکنان حضور دارد، ضمن اینکه فدراسیون هندبال پیش از این مذاکراتی با سرمربی از کره جنوبی انجام داد که بدون نتیجه ماند.

بر اساس اعلام نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال کشورمان، این فدراسیون به دنبال گزینه مورد نظر خود برای هدایت تیم ملی هندبال بانوان کشورمان است و در صورتی که نتواند از کشور خارجی سرمربی جذب کند با کادری ایرانی تمرینات را ادامه خواهد داد.

پنج بانوی هندبالیست قمی در حالی به تیم ملی دعوت شدند که تیم ملی هندبال بانوان بزرگسال کشورمان خود را برای حضور در رقابت‌های آسیایی آماده می‌کند.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول