اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تبریز در مجلس:

صنایع دستی زمینه‌ساز ایجاد مشاغل پایدار است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس توسعه صنایع دستی را زمینه ساز ایجاد مشاغل پایدار مختلف دانست.

صنایع دستی زمینه‌ساز ایجاد مشاغل پایدار است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز رضا رحمانی بعد از ظهر امروز در بازدید از نمایشگاه صنایع دستی مسجد کبود تبریز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به نامگذاری سال 91 از سوی رهبرانقلاب اسلامی به سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، صنایع دستی ظرفیت بالایی برای تحقق این شعار دارد.

وی تاکید کرد: با فراهم کردن زمینه‌های صادرات و فروش صنایع دستی می‌توان از این ظرفیت‌ها برای ایجاد اشتغال پایدار و افزایش تولید ملی استفاده کرد.

رحمانی با اشاره به تنوع بالای رشته‌های مختلف صنایع دستی استان خاطرنشان کرد: حفظ و توسعه صنایع دستی فاخر، به اشتغال پایدار و درآمد شاغلان این عرصه کمک‌های قابل توجهی می‌کند.

این نماینده مجلس با اشاره به فعالیت‌های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در زمینه آموزش رشته‌های مختلف صنایع دستی اظهار داشت: آذربایجان شرقی دارای سابقه و تجربه قابل توجهی در امر تولید صنایع دستی مختلف است که تلاش دست اندرکاران سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در توسعه آنها بسیار موثر بوده است.

رحمانی خاطر نشان کرد: فراگیری حرفه و مهارت در صنایع دستی یکی از نیازهای هر منطقه به شمار می‌رود که سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری توانسته در راستای آموزش رایگان و ایجاد بستر مناسب برای بالفعل کردن استعدادهای بالقوه این صنایع به خوبی عمل کند.

وی همچنین توسعه صنایع دستی را زمینه ساز ایجاد مشاغل پایدار مختلف دانست وگفت: با پرداخت هر چه بیشتر به صنایع دستی رونق فرصت‌های کسب و کار گام مهمی برای تحقق منویات و سفارش‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی برداشته می‌شود.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول