اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قم:

رویکرد مدیریت قم حمایت از فرش استان است

خبرگزاری فارس: فرماندار قم در حاشیه بازدید از نمایشگاه فرش و تابلو فرش قم گفت: حمایت از تولید فرش دستباف قم رویکرد اصلی مدیریت استان است.

رویکرد مدیریت قم حمایت از فرش استان است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد تسهیلات زائران استان قم، فرماندار قم ظهر امروز در نمایشگاه فرش و تابلو فرش قم حاضر شد و از صنایع دستی و انواع فرش و تابلو فرش‌های موجود در این نمایشگاه بازدید کرد.

نمایشگاه فرش قم که از 21 تا 29 اسفندماه سال گذشته برپا شده بود به دلیل استقبال شهروندان و زائران شهر مقدس قم تمدید شد و تا پایان تعطیلات نوروزی به کار خود ادامه خواهد داد.

در این نمایشگاه علاوه بر محصولات تولید شده در سطح استان قم، تعدادی تابلو فرش تولیدی شهر تبریز نیز در معرض نمایش قرار دارد، ضمن اینکه تمام تابلوهای موجود در این نمایشگاه از جنس ابریشم هستند.

فرماندار قم با حضور در این نمایشگاه از محصولات تولید شده استان قم بازدید به عمل آورد و در رابطه با این آثار گفت: فرش ابریشم قم مورد عنایت مقام معظم رهبری قرار گرفته و این مسئله بیانگر اهمیت والای فرهنگی فرش قم است بنابراین باید برای پاسداشت از این هنر آسمانی، تمام تمهیدات لازم به کار گرفته شود.

وی در ادامه با بیان اینکه رویکرد اصلی مدیریت استان، حمایت از تولیدات فرش ابریشم و دستباف استان قم است افزود: استاندار قم به عنوان یکی از مسئولان ارشد استان، در امر حمایت از فرشبافان قمی بسیار جدی است و همین امر موجب شده است تا حرکت ارزشمندی در راستای اعتلای فرش دستباف قم آغاز شود.

 

انتهای پیام/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول