اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خلخال شهر خاطره‌ها آغوش گشود

روستای گردشگری کزج مملو از مسافران نوروزی

خبرگزاری فارس: خلخال به عنوان دیار خاطره‌ها و مهد پرورش بزرگان این روزها با داشتن ده‌ها مکان گردشگری به ویژه روستای کزج آغوش خود را به روی میهمانان گشوده است.

روستای گردشگری کزج مملو از مسافران نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار شهرستان خلخال صبح امروز در جریان بازدید از ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی این شهرستان اظهار داشت: روستای کزج به عنوان یکی از مناطق هدف گردشگری در روزهای گذشته بیشترین مقصد گردشگران بوده و آنها توانسته‌اند از مکان‌های زیبا و طبیعی این روستا بهره ببرند.

ذبیح‌الله عبداللهی با یادآوری اینکه علاوه بر این منطقه ازناو، اندبیل، امامزاده عبدالله کلور و همچنین منطقه زیبای اسالم از جاذبه‌های گردشگری این شهرستان محسوب می‌شود خاطرنشان کرد: به رغم سرمای هوا سعی کردیم فضاهای خوبی را برای پذیرایی و حضور گردشگران مهیا کنیم تا آنها بتوانند از فرصت سفر خود استفاده مطلوب داشته باشند.

وی اضافه کرد: موزه باستان‌شناسی این شهر از ساعت هشت صبح تا هشت شب به صورت یکسره آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی است.

رئیس ستاد تسهیلات دائمی سفرهای شهرستان خلخال ادامه داد: پیس اسکی اندبیل خلخال نیز برای استقبال از مسافران نوروزی مهیا شده و علاقمندان می‌توانند با توجه به بارش‌های اخیر در این منطقه از زیبائی‌های آن استفاده کنند.

عبداللهی همچنین از برپایی یک بازارچه صنایع دستی در ایام نوروز برای نمایش و فروش محصولات صنایع دستی این خطه خبر داد و بیان داشت: در این بازارچه محصولات متنوع صنایع دستی تولید شده توسط هنرمندان خلخال به نمایش گذاشته شده است.

وی از افزایش میزان مسافران نوروزی در خلخال در نوروز امسال خبر داد و ابراز داشت: در حالی که رفته رفته بر میزان مسافرین نوروزی شهرستان خلخال افزوده می شود چندین پایگاه استقبال وراهنمایی مسافرین در مبادی ورودی شهر خلخال مستقر و از مهمانان نوروزی استقبال می کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در جریان این بازدید رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خلخال نیز در سخنانی اظهار داشت: از آغاز تعطیلات نوروزی چند پایگاه این جمعیت به همراه چند خیمه اقامه نماز در مبادی ورودی شهر از سمت گیلان و اردبیل استقرار یافته و جوانان جمعیت هلال احمر مستقر در این پایگاه‌ها با اهدای گل و شیرینی از مسافرین تازه وارد خلخال پذیرایی و آنان را به مقاصد مورد نظر هدایت می‌کنند.

عبدالرزاق بابایی نبود نقشه راهنمای راه‌های شهرستان در پایگاه‌های جمعیت هلال احمر خلخال را یادآور شد و گفت: امسال به علت ارایه نشدن نقشه راهنمای راه‌های شهرستان از سوی اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری خلخال به این جمعیت برای توزیع به مسافرین و میهمانان نوروزی راهنمایی مسافرین به صورت شفاهی از سوی جوانان مستقر در پایگاه‌ها صورت گرفته و از این لحاظ مسولان ذیربط باید به فکر تهیه نقشه به تعداد لازم و به اندازه نیاز برای تحویل به پایگاه‌های این جمعیت با توجه به درخواست نقشه از سوی اکثر مسافرین از پایگاه‌های جمعیت هلال احمر خلخال باشند.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول