اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط سازمان زیباسازی شهر قم صورت گرفت

کاشت یک میلیون و 500 هزار گل در میادین شهر

خبرگزاری فارس: سازمان زیباسازی شهرداری قم نسبت به کاشت بیش از یک میلیون و 500 هزار گل در میادین اصلی و بلوارهای شهر قم اقدام کرده است.

کاشت یک میلیون و 500 هزار گل در میادین شهر

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد تسهیلات زائرین استان قم، سازمان زیباسازی شهرداری قم که زیرمجموعه کمیته خدمات شهری و رفاه عمومی ستاد تسهیلات زائرین استان قم است، برای زیباسازی شهر مقدس قم و جلب رضایت زائران و مسافران شهر مقدس قم، برخی اقدامات عملیاتی و عمرانی را در دست اقدام دارد و برخی از پروژه‌های خود را به پایان رسانده است.

رنگ‌آمیزی جدول بلوارها، ایستگاه‌های اتوبوس، کرکره مغازه‌ها و دیوارهای فرسوده سطح شهر از جمله اقدامات سازمان زیباسازی شهرداری شهر قم است که بنابر تفاهم‌نامه بین سازمان زیباسازی و هنرمندان قم قرار شده است نقاشی‌های دیوارهای فرسوده سطح شهر، نقاشی‌هایی سه بعدی و مطابق با فرهنگ بومی استان قم باشد.

تعمیر و تعویض آبنمای موجود در برخی میادین شهر و ایجاد آبنما در طول 7 هزار و 200 متر در بستر رودخانه قمرود نیز از دیگر اقدامات کمیته خدمات شهری و رفاه عمومی ستاد تسهیلات زائرین استان قم است.

بیش از 400 مورد نورپردازی میادین، معابر اصلی، پل‌ها و زیرگذرهای سطح شهر و تغییر مبلمان شهری شهر قم نیز از دیگر برنامه‌های سازمان زیباسازی شهرداری قم است که در آستانه سال نو و ورود مسافران و زائران به شهر قم اجرا شده است.

همچنین سازمان زیباسازی شهرداری قم و کمیته خدمات شهری و رفاه عمومی ستاد تسهیلات زائرین استان قم با هدف خدمت‌رسانی به زائران و شهروندان شهر قم و جلب رضایت آنان در رابطه با فضای سبز عمومی شهر قم، نسبت به کاشت بیش از یک میلیون و 500 هزار گل در میادین و بلوارهای سطح شهر اقدام کرده است.

انتهای پیام/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول