اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج کارگری و کارمندی سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی:

حمایت از تولیدات ملی پاسخ قاطعی به تحریم‌های استکبار است

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج کارگری و کارمندی سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی گفت: حمایت از تولیدات ملی پاسخ قاطعی به تحریم‌های استکبار است.

حمایت از تولیدات ملی پاسخ قاطعی به تحریم‌های استکبار است

رضا رضوانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: ما با عمل به تفکر و ایده بسیج با اشاعه معنویت، اخلاص، دینداری با اتکا بر قدرت خداوند یکتا تحقق‌بخش شعار سال خواهیم بود.

 نباید نامگذاری سال‌ها از سوی مقام رهبری در حد اطلاعیه‌ محدود شود 

وی با بیان اینکه نجات کشور در حمایت از تولید داخلی است و این نامگذاری از سوی مقام معظم رهبری به بهترین وجه اعلام شد، افزود: باید به تولید داخلی به عنوان عزت و ارزش کشور نگاه کنیم و از طرفی باید مسیر را برای تولیدکننده باز کنیم.

رضوانی با بیان اینکه «یکی از بهترین کارها در شرایط فعلی با توجه به فشارها و تحریم‌ها نگاه به تولید داخلی است» خاطرنشان کرد: نباید این شعار در حد اطلاعیه‌ها و بیانیه‌ها محدود شود، بلکه باید همه در این راستا دست به دست هم بدهیم و دفتر مقام معظم رهبری باید کنترل کند که دستگاه‌های مسئول اعم از‌ دولت، بانک مرکزی، ‌وزارتخانه‌های اقتصادی و تولیدی ما چقدر این شعار را به صورت عملی سرلوحه کار خود قرار می‌دهند.

ضرورت تغییر روش‌های صنعتی تولید کالا در کشور

مسئول سازمان بسیج کارگری و کارمندی سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: امسال که سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه‌ ایرانی نامگذاری شده، بسیجیان به ویژه اعضای بسیج کارگری باید در عرصه تولید نقش فعال و کلیدی ایفا کنند که این هم با ارتقاء بهره‌وری و کاهش مصرف انرژی در کارخانجات و مراکز صنعتی میسر می‌شود.

وی با بیان ضرورت تغییر روش‌های صنعتی تولید کالا در کشور اظهار کرد: انتظار می‌رود در سال تولید ملی صنایع تولیدی ما با استفاده از فناوری‌های روز، تولیدات خود را هر چه بیشتر با سلائق مشتریان تطبیق دهند زیرا اگر از این موضوع غفلت شود، کالاهای بی‌کیفیت خارجی جایگزین کالاهای ایرانی می‌شود؛ موضوعی که متأسفانه امروز در حال مشاهده آن هستیم.

رضوانی در ادامه با اشاره به اینکه نیازهای علمی، پژوهشی و صنعتی در کشور به همت و حضور بسیجیان و دانشمندان بسیجی قابل بر طرف شدن بوده افزود: ارائه خلاقیت، نوآوری و اختراعات جدید و نو از کارهای مهم بسیج در مراکز تحقیقاتی است.

پیام نوروزی مقام معظم رهبری خلاء اقتصادی کشور را ترمیم و اصلاح می‌کند

مسئول سازمان بسیج کارگری و کارمندی سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه تولید ملی موجبات حل مشکلات اقتصادی را فراهم می‌کند، خاطرنشان کرد: یکی از معضلات کشور بیکاری است، جای این سئوال مطرح است که بیکاری چگونه تحقق می‌یابد، تا بتواند به اشتغال تبدیل شود و پاسخ این است که این امر در صورت افزایش تولید ملی محقق می‌شود و اگر تولید ملی افزایش یابد، مشکل بیکاری حل و تورم مهار می‌شود.

رضوانی با بیان اینکه پیام نوروزی مقام معظم رهبری خلاء اقتصادی کشور را ترمیم و اصلاح می‌کند، تاکید کرد: ارتقای تولید، توجه به کیفیت و کمیت تولیدات باید علاوه بر اشباع بازار داخل بتواند جنبه صادراتی پیدا کرده و به خارج از کشور صادر شود.

انتهای پیام/خ۱۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول