اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 2 رشته کامپوند و ریکرو

تیم قم به مسابقات تیر و کمان قهرمانی کشور اعزام می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان قم از اعزام کمانداران قمی به پیکارهای قهرمانی کشور خبر داد.

تیم قم به مسابقات تیر و کمان قهرمانی کشور اعزام می‌شود

اسماعیل ملامحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: حضور موفق در مسابقاتی که طبق تقویم فدراسیون تیراندازی با کمان برگزار می‌شود، یکی از مهم‌ترین اولویت‌های هیئت تیراندازی با کمان استان قم به شمار می‌رود، به همین خاطر تیمی قوی را روانه پیکارهای قهرمانی کشور می‌کنیم که توانمندی کسب عنوان داشته باشد.

وی ادامه داد: فدراسیون تیراندازی با کمان کشورمان در نظر دارد یک دوره مسابقات قهرمانی کشور 18 متر داخل سالن از روز سه شنبه بیست و سوم اسفند ماه به میزبانی هیئت تیراندازی با کمان استان خوزستان در شهرستان دزفول برگزار کند.

رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان قم ابراز داشت: این مسابقات در دو گروه بانوان و آقایان در دو رشته ریکرو و کامپوند و در دو بخش انفرادی و تیمی برگزار می‌شود و فدراسیون تیراندازی با کمان از تمام استان‌ها برای شرکت در این رقابت‌ها دعوت به عمل آورده است.

وی یادآور شد: بر اساس زمان‌بندی اعلام شده اسامی نفرات اعزامی به این دوره از مسابقات را تا روز هفدهم اسفند ماه به فدراسیون ارسال کردیم و نفرات تیم تیراندازی با کمان قم با تمرینات بسیار خوب خود را آماده این رقابت‌ها کرده‌اند.

ملامحمدی با بیان اینکه به همراه داشتن معرفی‌نامه هئیت‌های استانی الزامی محسوب می‌شود اضافه کرد: مرحله مقدماتی مسابقات تیراندازی با کمان قهرمانی ریکرو و کامپوند قهرمانی کشور از ساعت هشت صبح روز سه‌شنبه بیست و سوم اسفند ماه آغاز می‌شود.

وی ابراز داشت: رقابت‌های مقدماتی رشته ریکرو و رشته کامپوند بخش بانوان در راندهای اول و دوم از ساعت هشت صبح و رقابت‌های مقدماتی کامپوند و ریکرو آقایان در هر دو راند از ساعت 15 روز سه‌شنبه برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان قم به برنامه رقابت‌های روز دوم که چهارشنبه بیست و چهارم اسفند ماه برگزار می‌شود اشاره و بیان کرد: در این روز رقابت‌های مرحله حذفی بخش انفرادی ابتدا برگزار می‌شود و بعد از آن مسابقات مرحله حذفی تمام گروه‌ها به انجام خواهد رسید.

انتهای پیام/و۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول