اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایان رقابت در مسافت 18 متر

برترین بانوان کماندار قم مشخص شدند

خبرگزاری فارس: مسابقات تیراندازی با کمان قهرمانی بانوان استان قم جام فجر با معرفی افراد برتر به کار خود پایان داد.

برترین بانوان کماندار قم مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم تلاش برای توسعه این رشته ورزشی در بخش بانوان علاقمند به این رشته سبب شد تا هیئت تیراندازی با کمان استان قم نسبت به برگزاری رقابت‌های جام فجر قهرمانی قم برنامه‌ریزی کند و بر همین اساس رقابت‌ها در بخش‌های بانوان به شکل مطلوبی برگزار شد.

در حالی که رقابت‌های بخش آقایان این جام برگزار شد و نفرات برتر خود را با پایان رقابت‌ کمانداران رشته ریکرو شناخت، کمانداران مدعی در پیکارهای قهرمانی تیراندازی با کمان جام فجر در بخش بانوان نیز با یکدیگر مسابقه دادند تا نفرات برتر شناخته شوند. 

پیکارهای تیراندازی با کمان قهرمانی جام فجر بانوان در استان قم بین کمانداران مدعی در حالی برگزار شد که شرکت‌کنندگان برای کسب عناوین اول تا سوم همانند مسابقات بخش آقایان در رشته ریکرو با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در پایان این مسابقات که در دو گروه حرفه‌ای و نیمه‌حرفه‌ای در مسافت 18 متر در تالار فرهمند موحد مجموعه ورزشی شهید جعفر حیدریان قم به انجام رسید در خاتمه رقابت‌های مسافت 18 متر بخش بانوان در بین کمانداران نیمه‌حرفه‌ای، فاطمه احمدی مقدم با بهترین عملکرد و کسب بیشترین امتیاز در جایگاه نخست ایستاد و قهرمان شد.

پس از فاطمه احمدی مقدم، طاهره نقی‌لو با قرار گرفتن در جایگاه دوم موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی این دوره از پیکارهای تیراندازی با کمان بانوان قهرمانی استان قم شد، ضمن اینکه طاهره خانه زرین مقام سوم را از آن خود کرد.

این در حالی است که در پایان پیکارهای مسافت 18 متر قهرمانی جام رمضان کمانداران حرفه‌ای بانوان در قم، لیلا الهی بهترین نتیجه را کسب کرد و موفق به کسب جایگاه نخست و عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌های جام رمضان شد.

در پایان جدال کمانداران حرفه‌ای شرکت‌کننده در رقابت‌های تیراندازی با کمان جام رمضان قم، بعد از لیلا الهی، دیگر کماندار مدعی یعنی محدثه آقاجانی توانست مقام دوم را به خود اختصاص دهد و الهام کلامیان نیز موفق به کسب عنوان سوم شد.

در پایان این مسابقات که در مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم به شکل مطلوبی برگزار شد، برترین کمانداران شرکت‌کننده در مسافت 18 متر هر دو بخش حرفه‌ای و نیمه‌حرفه‌ای از سوی مسئولان هیئت تیراندازی با کمان قم مورد تجلیل قرار گرفتند.

نایب رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان قم در حاشیه برگزاری این رقابت‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: بانوان فعال در رشته تیراندازی با کمان آرام آرام خود را به سطح آقایان نزدیک می‌کنند زیرا شاهد رشد و پیشرفت بسیار خوبی در بخش بانوان هستیم.

این رقابت‌ها در حالی برگزار شد و نفرات برتر خود را شناخت که کمانداران جوان و آینده‌داری در بخش بانوان فعالیت می‌کنند و با آموزش‌های بسیار خوبی که از سوی هیئت تیراندازی با کمان استان قم برای آنها در نظر گرفته شده است بانوان قمی در این رشته پیشرفت‌های خوبی داشته‌اند.

انتهای پیام/و۱۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول