اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی استان کردستان تصریح کرد

حمایت از تولید داخل زمینه‌ساز توسعه پایدار

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی کردستان با تأکید بر عملی کردن منویات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از تولیدات داخلی، گفت: تحقق این مهم بستر توسعه پایدار کشور است و باید مورد توجه مردم و مسئولان قرارگیرد.

حمایت از تولید داخل زمینه‌ساز توسعه پایدار

صباح محمدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج، نام‌گذاری‌های مقام معظم رهبری برای هر سال را تدبیری هدفمند دانست که باید ملت و مسئولان کلیه فعالیت‌ها و اقدامات‌شان را با این نام‌گذاری تطبیق و نظام را همان‌گونه که نظر و نیت معظم‌له است، هدایت نمایند.

رئیس شورای اسلامی استان کردستان افزود: رهبر معظم انقلاب در نام‌گذاری سال‌ها با عناوین مختلف با توجه به شرایط و ضرورت‌های کشور، بسیار هوشمندانه عمل کرده و خط مشی نظام را در یک ‌سال آینده تعیین می‌کنند که این موضع نشانگر دید عمیق ایشان به مسائل مختلف است.

محمدی خاطرنشان کرد: نامگذاری امسال  نشان می‌دهد که مقام معظم رهبری با هدایت و رهبری هوشمندانه خویش کشور را به مسیری هدایت می‌کنند که مردم ایران در آرزوی آن بودند.

وی افزود: با تحقق این مهم گام بزرگی برای رسیدن به پیشرفت و عدالت در کشور برداشته خواهد شد و تنها با همت و کوشش بسیار برخی از شیوه‌های ناکارآمد اقتصادی درکشور اصلاح خواهد شد.

محمدی تصریح کرد: از تشریفاتی کردن شعار تولید ملی حمایت ازکار و سرمایه ایرانی باید پرهیز شود چرا که این نامگذاری رهنمودی عالمانه از سوی مقام معظم رهبری و متناسب با سند چشم‌‌انداز است.

وی اظهار کرد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران بیش از سی سال است که با تحمیل جنگ و تبلیغات منفی در رابطه با وضعیت مردم و نیز تحریم‌های پی‌درپی اقتصادی تلاش دارند اقتصاد ایران را متزلزل، بی‌سامان و بدون برنامه نشان دهند اما خوشبختانه هوشیاری و درایت والای مقام معظم رهبری و تبعیت مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی از منویات عالمانه ایشان همواره خنثی‌کننده این توطئه‌ها بوده است.

رئیس شورای اسلامی استان کردستان افزود: تحقق شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی ریشه تورم و بیکاری را در جای جای کشور خشک می‌کند و افزایش تولید ملی یکی از مهم‌ترین نتایج حمایت از کار و سرمایه ایرانی است.

محمدی سرمایه‌گذاری مناسب در راستای تحقق این شعار و حمایت از تولید داخلی توسط اقشار مختلف مردم را از جمله اولویت‌هایی عنوان کرد که باید مردم و مسئولان مدنظر داشته‌ باشند.

وی افزود: باید به قابلیت‌های تولیدات داخلی توجه بیشتری داشته باشیم و آن را بیشتر مدنظر قرار دهیم چرا که دشمنان می‌خواهند جمهوری اسلامی ایران را به کشوری مصرف کننده و متکی به کالاهای وارداتی تبدیل کنند.

محمدی تصریح کرد: باید هر چه سریع‌تر برنامه‌ریزی لازم برای حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی در تامین نیازهای کشور و تقویت آنها در امر صادرات صورت گرفته و همه شرکت‌ها و موسسات داخلی برای تامین نیازهایشان از کالای تولیدی داخل استفاده کنند.

رئیس شورای اسلامی استان کردستان خاطرنشان کرد: مشارکت گسترده مردم در عرصه‌های مختلف کار و تولید و حمایت مسئولان از ایده‌ها و تلاش‌های مردمی از جمله نیازهایی است که باید در راستای تحقق این مهم مورد توجه جدی قرار گیرد.

انتهای پیام/س10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول