اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آمل:

سال 91 سال شکوفایی دینی و علمی ایران خواهد بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه آمل گفت: سال 1391 سال شکوفایی دینی و علمی ایران خواهد بود.

سال 91 سال شکوفایی دینی و علمی ایران خواهد بود

حجت‌الاسلام محمدعلی رحمانی‌آملی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل بیان داشت: در آغاز سال نو امیدواریم همه به توفیقات الهی و پیشرفت‌های بزرگ نایل شوند.

وی در توصیف سال گذشته افزود: سال 1390 به فضل پروردگار سراسر پر از موفقیت‌ها و پیروزی‌های بزرگ بود و همچنین سالی عزت‌آفرین و امیدبخش برای جهان اسلام و جمهوری اسلامی ایران بوده است.

خطیب نمازجمعه آمل تصریح کرد: در این سال تداوم و گسترش موج بیداری اسلامی در کشورهای منطقه، بویژه گسترش قیام مردم مسلمان و مظلوم بحرین به‌رغم همه فشارها، کشتارها و ستم‌های آل‌خلیفه و آل‌سعود، نشان از آغاز تحولی بزرگ در منطقه دارد که منشأ آن انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است و استمرار این موج عدالت‌خواهی و ظلم‌ستیزی، دنیای استکبار را نیز تحت تاثیر قرار داد.

رحمانی‌آملی با اعلام اینکه زلزله‌ای بزرگ و ویرانگر را در حکومت‌های مستکبر جهان شاهد خواهیم بود، بیان داشت: جنبش وال استریت آمریکا سرآغاز این بیداری‌هاست.

وی با اشاره به پیام رهبر انقلاب در ابتدای سال 90 یادآور شد: در سال 1390 که از سوی رهبر معظم انقلاب به سال "جهاد اقتصادی" نام نهاده شد با وجود تحریم‌ها و فشارهای غرب، گام‌های بلندی در جهت توسعه همه‌جانبه کشور برداشتیم و نه تنها در مقابل فشارهای استکبار سرتسلیم خم نکردیم، بلکه با عزت و اقتدار تمام، مسیر الهی خویش را ادامه دادیم.

خطیب نمازجمعه آمل با تاکید اینکه مردم در سال 90 هوشیاری، بصیرت و آگاهی خود را در راهپیمایی سراسری 22 بهمن و انتخابات سرنوشت‌ساز دوازدهم اسفند ماه به اثبات رسانیدند و سیلی محکمی به استکبار جهانی زدند، اذعان داشت: امیدواریم با توکل بر خداوند این پیروزی‌ها و موفقیت‌های امت اسلامی استمرار یافته و در آینده‌ای نزدیک شاهد شکست و اضمحلال جبهه جهانی استکبار و حاکم شدن حق و عدل بر جهان و اهتزاز پرچم اسلام در سراسر گیتی باشیم.

وی ابراز امیدواری کرد: سال جدید 1391 سالی توام با پیروزی، موفقیت و شادکامی برای مردم ایران، استان مازندران و شهر حماسه‌ساز آمل باشد.

رحمانی‌آملی در تشریح جمله " احسن‌الحال " دعای تحویل سال اذعان داشت: احسن‌الحال همانی است که امام راحل با آن زیست و شهدای ما با آن رستگار شدند، پس احسن‌الحال همان تحویل سوء حال انسان به حسن حال الهی است که امیدواری در درون همه افراد محقق شود.

انتهای پیام/خ۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول