اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای ارائه خدمات فرهنگی به زائران صورت می‌گیرد

اجرای طرح ملی «در آرزوی بهار» در ایام نوروز

خبرگزاری فارس: طرح ملی «در آرزوی بهار» توسط ستاد فرهنگی مهدی‌یاران وابسته به مسجد مقدس جمکران به مدت 12 روز اجرا می‌شود.

اجرای طرح ملی «در آرزوی بهار» در ایام نوروز

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد تسهیلات زائرین استان قم، طرح ملی «در آرزوی بهار» در نوروز امسال توسط ستاد فرهنگی مهدی‌یاران وابسته به مسجد مقدس جمکران در حال اجرا است.

این طرح با هدف ارائه خدمات فرهنگی به زائران و مسافران نوروزی مسجد مقدس جمکران صورت می‌گیرد و زمان اجرای آن از هنگام تحویل سال تا 12 فروردین ماه خواهد بود.

زائران مسجد مقدس جمکران می‌توانند پس از انجام عبادت و زیارت خود لحظاتی را نیز در جمع خادمان فرهنگی با بازدید و استفاده از خدمات فرهنگی ارائه شده در قالب 10 غرفه بگذرانند.

این غرفه‌ها در مسجد جمکران برپا شده و پذیرای میهمانان نوروزی و زائران این مکان مقدس است که شامل موضوعاتی چون امام زمان(عج)، پاسخ به شبهات، بصیرت و ولایت و دیگر موارد بوده و با استقبال خوبی مواجه شده‌اند.

غرفه‌هایی با عناوین گل نرگس (ویژه کودکان)، فروشگاه محصولات فرهنگی، کتاب و کتابخوانی، کارگاه هنری راه آسمان، وبلاگ‌نویسان، عکس یادگاری، واحد فرهنگی خواهران و اجرای نمایش‌های مذهبی در مسجد جمکران برپا بوده و این غرفه‌ها تا 12 فروردین‌ماه پذیرای زائران هستند.

انتهای پیام/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول