اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم همدان در مجلس تأکید کرد

اهمیت دادن به توان نیروی کار بومی در حوزه‌های مختلف

خبرگزاری فارس: نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی بر لزوم اهمیت دادن به توان نیروی کار بومی در حوزه‌های مختلف تأکید کرد.

اهمیت دادن به توان نیروی کار بومی در حوزه‌های مختلف

سید محمدکاظم حجازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به نامگذاری سال 91 به نام "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" اظهار داشت: آنچه که در فرمایش مقام معظم رهبری مورد توجه است، اعتماد به توانایی‌ها، ذخیره‌های انسانی و مادی موجود در جامعه بزرگ ایران اسلامی است که با شناخت عمیق و خودباوری می‌تواند در همه عرصه‌ها به ویژه بر اساس نیاز امروز در حوزه اقتصاد، رخ‌نمایی کند.

وی با بیان اینکه تحقق شعار رهبری انقلاب به درستی می‌تواند زنجیره‌های وابستگی را یکی پس از دیگری از هم بگسلد، ابراز داشت: مصداق این موضوع امروز باید با حرمت نگاه داشتن منابع نفتی نمایان شود که به نوبه خود باید اسباب گسیختگی وابستگی از غرب و ایادی آنها را فراهم کند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: گسیختگی وابستگی از غرب و ایادی آنها، یقیناً به عنوان یک حرکت عمومی در جامعه زمانی امکان‌پذیر است که با بها دادن به سرمایه و تولیدات داخلی و حمایت منطقی از آن هم زمینه ارتقا در سطح رقابت بین‌المللی را برای آنها به وجود آورد و هم زمینه اشتغال پایدار جوانان، نخبگان و متخصصان بومی خود را بیش از پیش فراهم کند.

وی گفت: اشتغال پایدار به نوبه خود در ارتقای ثروت عمومی جامعه مؤثر است و به‌عنوان یک جامعه نمونه در امت اسلامی می‌تواند این خودباوری را بیش از پیش نمایان کند.

حجازی ابراز داشت: امری که در زمینه حمایت از کار و سرمایه داخلی می‌تواند مورد توجه حوزه تولید به خصوص در بخش خصوصی قرار گیرد، اهمیت دادن به توان نیروی کار بومی است که در حوزه‌های مختلف مرتبط با بحث صنعت کشاورزی و دیگر عرصه‌هایی که به نیروی کار نیاز دارند، باید توجه و تأکید شود.

وی خاطرنشان کرد: همگان باید عرق ملی خود را در بهره جستن از نیروهای خودی به کار گیرند تا همگامی مضاعف‌تری در راستای ارتقای سطح کیفیت تولیدات داخلی را شاهد باشیم و خانواده‌های ایرانی نیز از منابع حاصل شده همچون گذشته ملی بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول