اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در طول شب

زمینه اسکان 10 هزار مسافر در بانه فراهم است

خبرگزاری فارس: فرماندار بانه گفت: زمینه اسکان بیش از 10 هزار مسافر در طول شب در این شهرستان فراهم است.

زمینه اسکان 10 هزار مسافر در بانه فراهم است

محمد منصوری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج، به تمهیدات ستاد تسهیلات نوروزی این شهرستان برای اسکان و اقامت مسافران نوروزی اشاره و اظهار کرد: در طول ایام تعطیلات نوروز امسال 35 مدرسه، 6 سالن ورزشی، 4 هتل، 6 مهمان پذیر و 100 واحد منزل استیجاری در این شهرستان آماده پذیرایی از مهمانان نورزی خواهند بود.

*برپایی 450 تخته چادر برای مسافران نوروزی در بانه

وی همچنین از برپایی بیش از 450 تخته چادر در این شهرستان به منظور اسکان مهمانان نوروزی خبر داد و افزود: با توجه به شرایط آب و هوایی و احتمال بارش برف و باران این چادرها در 6 سالن ورزشی این شهرستان برپا می‌شوند.

وی تصریح کرد: تعدادی از مساجد این شهرستان نیز در صورت نیاز آماده اسکان مهمانان نوروزی خواهند بود.

فرماندار بانه تصریح کرد: اکیپ‌های امدادرسانی هلال احمر، آتش‌نشانی، پلیس راهور، شبکه بهداشت و درمان این شهرستان نیز به منظور ارائه خدمات لازم به مسافرین نوروزی به صورت شبانه‌ روزی فعالیت خواهند کرد.

منصوری با بیان اینکه تمامی واحدهای صنفی و اداره صنعت و تجارت این شهرستان نیز آمادگی لازم برای ارائه خدمات مورد نیاز مسافرین نوروزی دارند، تصریح کرد: به منظور نظارت کامل بر نحوه خدمات‌رسانی نیز چهار اکیپ نظارتی در این شهرستان تا پایان تعطیلات نوروزی فعالیت خواهند کرد.

وی همچنین از برپایی نمایشگاه صنایع دستی به منظور ارائه خدمات به مسافرین نوروزی در این شهرستان خبر داد و گفت: نمایشگاه کتاب و نمایشگاه بهاره نیز در این شهرستان در طول تعطیلات نوروزی فعال خواهند بود.

*توزیع 30 هزار بروشور و نقشه در بانه

فرماندار بانه همچنین از توزیع بیش از 30 هزار بروشور و نقشه در بین مسافرین نوروزی در این شهرستان خبر داد و گفت: این بروشورها حاوی پیام‌های بهداشتی و نقشه اماکن تفریحی مختلف است.

منصوری با بیان اینکه آمار ورود مسافران نوروزی در طول چند روز اخیر به دلیل بارش برف و مسدود بودن برخی از راه‌ها به این شهرستان کم بوده است، اضافه کرد: با توجه به افزایش دما و همچنین باز شدن محورهای ورودی این شهرستان آمار مسافرین نوروزی در روزهای آینده افزایش خواهد یافت.

*ورود 700 هزار مسافر نوروزی به بانه

وی آمار ورودی مسافرین نوروزی در طول امروز را بیشتر از روزهای گذشته عنوان کرد و گفت: در طول تعطیلات نوروزی سال گذشته بیش از 700 هزار مسافر از استان‌ها و شهرهای مختلف به شهرستان بانه مسافرت کرده‌اند.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول