اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری قم خبر داد

نصب 2500 بنر آویز فرهنگی در سطح شهر قم

خبرگزاری فارس: مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری قم گفت: بیش از 2 هزار 500 بنر آویز فرهنگی توسط شهرداری قم در سطح شهر نصب شده است.

نصب 2500 بنر آویز فرهنگی در سطح شهر قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد تسهیلات زائرین استان قم، علی حاجی‌رضا در جلسه کمیته‌های مختلف ستاد تسهیلات زائرین اظهار کرد: به منظور انتقال مسافران از پارکینگ‌ها به سمت حرم مطهر حضرت معصومه(س)، تعدادی اتوبوس در خیابان ساحلی مستقر شده‌اند.

وی از نصب 2 هزار 500 بنر آویز به منظور اطلاع‌رسانی به زائرین و گردشگران خبر داد و افزود: 800 بنر نیز در سطح شهر نصب شده‌اند ضمن اینکه شهرداری قم به تمام دستگاه‌های دیگری که خواستار نصب بنر بودند، مجوز رایگان داده است.

مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری قم با اشاره به فعالیت 12 ایستگاه فرهنگی در مبادی ورودی شهر قم گفت: بیش از 200 هزار نسخه بروشور و نقشه توسط این ایستگاه‌ها در اختیار مسافران نوروزی قرار داده می‌شود.

وی از طراحی و اجرای هشت مسابقه فرهنگی در طول ایام تعطیلات خبر داد و ابراز کرد: بیش از 6 هزار حلقه لوح فشرده حاوی موضوعات حجاب و فرهنگ عمومی نیز در بین مسافران نوروزی استان قم توزیع می‌شود.

حاجی‌رضا با بیان اینکه ایستگاه عکس حجاب نیز در محل عوارضی قم ـ تهران برپا شده است افزود: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم نیز به همراه آموزش و پرورش و سازمان تبلیغات اقدام به برپایی چادر و راه‌اندازی اتوبوس فرهنگی در سطح شهر قم کرده‌اند.

انتهای پیام/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول