اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون حمل و نقل پایانه‌های خراسان‌رضوی:

10 هزار بلیت نوروزی پیش‌فروش شده است

خبرگزاری فارس: معاون حمل و نقل پایانه‌های خراسان‌رضوی از پیش‌فروش 10 هزار و 380 قطعه بلیت نوروزی خبر داد.

10 هزار بلیت نوروزی پیش‌فروش شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، جعفر شهامت ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تاکنون یک هزار و 200 نسخه انواع بروشور و فرم نظرسنجی در راستای اطلاع‌رسانی و نظرسنجی از زائران بارگاه رضوی توزیع شده است.

وی با اشاره به برودت هوا در خراسان‌رضوی گفت: با توجه به شرایط جوی حاکم بر خراسان‌رضوی پیش‌بینی می‌شود که حجم بالایی از زائران هم‌زمان با آغاز سال جدید وارد مشهد شوند.

شهامت به نقش ایمنی راه‌ها و جاده‌های استان اشاره کرد و گفت: با توجه به اهمیت ایمنی راه‌ها تاکنون 145 تیم  محسوس و 132 تیم نامحسوس در راه‌های استان مستقر شده‌اند که به نظارت رانندگان در جاده‌های استان می‌پردازند.

معاون حمل و نقل پایانه‌های استان خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: علاوه بر این 7 مرکز معاینه فنی به منظور ارائه خدمات به مسافران در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: هم‌چنین 14 ایستگاه سلامت و 58 دستگاه آمبولانس در جاده‌های استان در نظر گرفته شده که در صورت بروز حادثه و مشکل به امر امدادرسانی در جاده‌های استان خواهند پرداخت.

وی در پایان با اشاره به اقدامات پیش‌بینی شده راه و ترابری در نوروز 91 گفت: در نوروز 91، مجموعاً 209 دستگاه ماشین‌آلات راهداری از طریق 31 راهدارخانه مشغول به فعالیت بوده و 86 اکیپ برف‌روبی نیز در 69  نقطه جاده‌های استان مستقر و آماده فعالیت هستند. 

انتهای پیام/غ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول