اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان خبر داد

توزیع 20 هزار بسته مواد غذایی در روستاهای کردستان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان از توزیع 20 هزار بسته مواد غذایی در روستاهای مسدود این استان طی دو روز اخیر خبر داد.

توزیع 20 هزار بسته مواد غذایی در روستاهای کردستان

آرش لهونی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: با توجه به بارش برف و کولاک شدید در طول چند هفته گذشته و مسدود شدن برخی از راه‌های روستایی جمعیت هلال‌احمر استان به وسیله بالگرد اقدام به توزیع بسته‌های غذایی در سطح برخی از روستاهای استان همچون منطقه سارال و کرفتو در دیواندره کرده است.

وی همچنین به برنامه‌های این جمعیت در طرح نوروزی امسال در سطح استان اشاره کرد و افزود: برنامه‌های طرح نوروزی سال‌جاری در قالب دو طرح امداد و نجات و طرح راهنمایی مسافران نوروزی در سطح استان به مسافران و هم‌استانی‌های عزیز از 24 اسفند امسال تا 14 فروردین سال‌ آینده دنبال می‌شود.

* ارائه 3700 نفرروز خدمات به مسافرین نوروزی در کردستان

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کردستان از راه‌اندازی 21 پایگاه ثابت و سیار در کردستان به منظور خدمات رسانی به مسافران نوروزی خبر داد و گفت: در طرح نوروزی امسال حوزه امداد و جوانان این جمعیت 3 هزار و 700 نفرروز خدمات مختلف را در 12 پایگاه سیار و ثابت و 9 پایگاه پشتیبانی در قالب‌های مختلف به مسافرین ارائه خواهند کرد.

لهونی اضافه کرد: یک‌هزار و 700 نفرروز از آمار ذکر شده مربوط به حوزه امداد و نجات و  2 هزار نفرروز آن مربوط به حوزه جوانان خواهد بود.

وی همچنین از برپایی خیمه‌های نماز در برخی از ورودی‌های استان برای مسافران خبر داد و افزود: برپایی خیمه‌های نماز یکی از برنامه‌های جدید جمعیت هلال احمر استان است که در طول چند سال اخیر اجرا و بازخورد خوبی داشته است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کردستان در پایان خاطرنشان کرد: در طرح نوروزی سال گذشته به ازای هر پست این جمعیت دو نفر حضور داشتند که امسال به هر پست یک نفر اضافه شده است.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول