اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهبنان

مردم ایران در سال 90 عزت انقلاب را رقم زدند

خبرگزاری فارس: فرماندار کوهبنان گفت: مردم ایران اسلامی در سال 90 با توجه به توصیه‌ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری بار دیگر عزت و عظمت انقلاب اسلامی را در جهان رقم زدند.

مردم ایران در سال 90 عزت انقلاب را رقم زدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، منصور متقی صبح امروز در جوار حرم مطهر امامزاده سلیمانشاه کوهبنان اظهار داشت: مردم ایران اسلامی در سال 90 با توجه به توصیه‌ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری با حضور گسترده در تمام‌ عرصه‌ها به ویژه انتخابات مجلس شورای اسلامی بار دیگر عزت و عظمت انقلاب اسلامی را در جهان رقم زدند و موجب ذلت و خواری دشمنانی شدند که کمر همت را برای ضربه زدن به انقلاب بسته بودند.

وی با تشریح برنامه‌های ویژه طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه بیان داشت: علاوه بر اجرای این طرح در بسیاری از امامزاده‌ها در سطح شهرستان فضای اسکان و سکوهای نصب چادر در نظر گرفته شده تا میهمانان بتواند با راحتی و بدون دغدغه ایام خوشی را سپری کنند.

متقی افزود: در برخی بقاع متبرکه از جمله امامزاده سلیمانشاه‌، امامزاده بی‌بی عصمت و امامزاده زیدبن علی دهستان خرمدشت‌ نیز فضای زائرسرا فراهم است و امکان اسکان تعداد زیادی مسافر در ایام نوروز در این اماکن وجود دارد.

فرماندار کوهبنان خاطرنشان کرد: در سفره‌های هفت سین معنوی و قرآنی تلاوت سوره یاسین، زیارت ائمه معصومین (ع)، دعا برای فرج امام زمان (عج)، طلب مغفرت برای رفتگان و قرائت فاتحه برای شادی روح حضرت امام (ره) و شهیدان اجرا می‌شود و این مراسم نیز در حرم مطهر حضرت سلیمانشاه صورت می‌پذیرد.

وی تصریح کرد: در نخستین لحظات تحویل سال جدید مردم کوهبنان با حضور گسترده در امامزاده سلیمانشاه و در جوار قبور شهیدان با عطرافشانی، غبارروبی قبور مطهر شهیدان و قرائت فاتحه یاد و خاطره امام راحل و شهیدان هشت سال دفاع مقدس تجدید عهد و پیمان کرده و بار دیگر بر حمایت همه جانبه خود از رهبر حکیم و فرزانه انقلاب تأکید می‌کنند تا زمینه ذلت و خواری دشمنان را بار دیگر رقم زنند.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول