به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از کمیته اطلاعرسانی ستاد تسهیلات زائرین استان قم، محمدحسین خاوریمقدم با بیان اینکه کمیته هماهنگی، نظارت و ارزیابی، در سه بخش هماهنگی با دستگاهها، نظارت عملکرد دستگاهها و ارزیابی عملکردها فعالیت دارد اظهار کرد: کمیته هماهنگی، نظارت و ارزیابی ستاد تسهیلات زائرین استان قم در بخش هماهنگی، وظیفه ایجاد هماهنگی بین دستگاههای اجرایی فعال در ایام نوروز و کمیتههای 12گانه ستاد تسهیلات مسافرین استان را بر عهده دارد.
وی در ادامه با اشاره به فعالیت کمیته هماهنگی، نظارت و ارزیابی ستاد تسهیلات زائرین استان قم در بخش نظارت، عنوان کرد: بر اساس برنامه مدون کمیته، 9 گروه نظارتی وجود دارد که بر اساس شاخص عملکردهای دیگر کمیتههای ستاد تسهیلات مسافرین استان قم، عملکرد کمیتههای 12گانه ستاد تسهیلات مسافرین استان قم مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
دبیر کمیته هماهنگی، نظارت و ارزیابی ستاد تسهیلات زائران استان قم با بیان اینکه کار نظارت بر کمیتهها در همین جا ختم نمیشود اظهار داشت: با بررسی دقیق موضوعات، کاستیها و نواقص شناسایی خواهد شد و گزارش آن به دبیرخانه کمیته ارسال خواهد شد و تصمیمات مقتضی گرفته میشود.
وی در ادامه با اشاره به ارائه خدمات کمیته هماهنگی، نظارت و ارزیابی ستاد تسهیلات زائرین استان قم در بخش ارزیابی عملکردها بیان کرد: با هماهنگی بین بخش نظارت و ارزیابی و بر اساس گزارشهای دریافتی طی 20 روز ستاد تسهیلات مسافرین نوروزی استان قم و بر اساس آیتمهای گوناگون، برترین کمیته، برترین دستگاه، برترین مدیر و برترین کارکنان استان قم شناسایی و معرفی خواهند شد.
انتهای پیام/ح30/د1000